bios opdatering
Fra : Sebastian

Dato : 05-06-02 14:06

Jeg har en Deskpro EP BX/P350, er der nogen der kan oplyse mig hvor jeg kan
finde en bios opdatering.

Jeg har ledt i ca en uge efter informationer om mit bundkort men har ikke
kunnet finde ud af hvilket der sidder i, jeg har prøvet div. programmer og
kigget efter id under opstart men det er umuligt..

chipsættet er et Intel 440BX/ZX rev 2

På forhånd tak
Sebastian

Fra : Leony

Dato : 06-06-02 07:43

"Sebastian" <basse@dengse.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har en Deskpro EP BX/P350, er der nogen der kan oplyse mig hvor jeg
kan
> finde en bios opdatering.

Går ud fra at du har kigget på:
www.compaq.dk
Jeg fandt denne, men jeg ved ikke om du kan bruge den:
http://www.compaq.com/support/files/deskpro/us/download/7231.html
Har du prøvet at skrive til Compaq support.

> Jeg har ledt i ca en uge efter informationer om mit bundkort men har ikke
> kunnet finde ud af hvilket der sidder i, jeg har prøvet div. programmer og
> kigget efter id under opstart men det er umuligt..

Tryk på pause/break tasten når du ser BIOS stringen.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/