Hjælp til Zonealarm og Internet deling..
Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 05-06-02 13:26

Jeg har en win2k maskine stående med 2 netkort, et til en Teledk Bredbånd og
et kort det er tilslutte direkte til en WINme maskine...win2k maskinen har
Zonealarm pro, installeret og hver eneste gang det er slået til vil den ikke
dele internet forbindelsen... Hvis man derimod fjerner Zonealarm kan WinME
computeren fint gå på internettet... Men er der ikke en mulig opsætning i
zonealarm, så det kan virke ? Har nemlig ikke lyst til at køre uden firewall
hele tiden...
På forhånd tak !

--
/ Bjarke
http://www.setiathome.dk

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 05-06-02 15:02

Never mind ! :) Jeg fandt selv ud af det, ved at tilføje den anden computer
som en subnet adresse i zonealarm...

--
/ Bjarke
http://www.setiathome.dk