USB kort til xp
Fra : jak

Dato : 05-06-02 11:28

jeg har købt et usb kort til min computer men kan ikke installere det.
mit kort er et sunix og det hedder 1051p. og mit os er xp.

http://www.kandu.dk/

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-06-02 12:01

"jak" <jak.news@kandu.dk> wrote in message
> jeg har købt et usb kort til min computer men kan ikke installere det.
> mit kort er et sunix og det hedder 1051p. og mit os er xp.

Hvorfor har du købt et sådan gammel USB 1.1 kort.. Nårr dig om det!

Men har du kigget på deres siden?

HEr er kortet: http://www.sunix.com.tw/smio/product/usb/1051p.htm

og her kan du nok finde nogel drivere:

http://www.sunix.com.tw/menus/index.htm

Fra : Michael Døj

Dato : 06-06-02 12:02

jak" <jak.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> jeg har købt et usb kort til min computer men kan ikke installere det.
> mit kort er et sunix og det hedder 1051p. og mit os er xp.

Davs jak

Nu skriver du ikke hvilket bundkort du kører med, men det er muligt,
at du inde i BIOS skal aktivere USB-funktionen, før det virker.

Held og lykke!
Med venlig hilsen / Best regards
Michael Døj, Esbjerg

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-06-02 12:04

"Michael Døj" <LIONdoej@esenet.dk> wrote in message

> Nu skriver du ikke hvilket bundkort du kører med, men det er muligt,
> at du inde i BIOS skal aktivere USB-funktionen, før det virker.

Der er jo nok ikke USB på bundkortet.. Når han har købt et I/O USB kort til
PCI porten

Fra : Michael Døj

Dato : 06-06-02 12:07

"> Der er jo nok ikke USB på bundkortet.. Når han har købt et I/O USB kort
til
> PCI porten

DOH! For fanden da!! Du har selvfølgelig helt ret. Jeg var lidt for hurtig
der.
Beklager mit åndede svar.