placering af popupvindue
Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-06-02 07:15

Nu jeg er i gang med at afsløre, at jeg ikke er så skrap til det
hele, som jeg gerne ville være...

Hvordan får jeg smidt popupvinduet ud på f.eks left=200,top=150?
<http://home13.inet.tele.dk/smedpark/popuptest3/>

Fra : find clausen

Dato : 05-06-02 07:46

On Wed, 05 Jun 2002 08:15:21 +0200, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

> Hvordan får jeg smidt popupvinduet ud på f.eks left=200,top=150?

Her rammer de da deromkring ...

--

find clausen
http://www.photopress.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-06-02 07:52

Wed, 05 Jun 2002 08:46:29 +0200, skrev find clausen
<noreply@nospam.com>:

>Her rammer de da deromkring ...

Ikke hos mig, der er jo heller ikke angivet nogen placering af
popupvinduet, så den havner i 0,0 i mine browsere.

Fra : find clausen

Dato : 05-06-02 08:01

<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

> Hvordan får jeg smidt popupvinduet ud på f.eks left=200,top=150?

Sådan: "Knud den uvidende" ,-))

newWindow =
window.open("","newWindow","width="+imageWidth+",height="+imageHeight+',left=200,top=150');

--

find clausen
http://www.photopress.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-06-02 08:35

Wed, 05 Jun 2002 09:00:56 +0200, skrev find clausen
<noreply@nospam.com>:

>Sådan: "Knud den uvidende" ,-))

Tak for det.
Jeg syntes ellers, jeg havde prøvet alle mulige kombinationer med
' og ", men åbentbart ikke kunnet finde den rigtige.