6 billeder tæt sammen
Fra : Søren Fleck

Dato : 09-02-01 20:59

Hvordan får jeg mine 6 billeder i en tabel til at være tæt samme, i
øjeblikket er der 1 mm luft hele vejen rundt ?

Fra : Danni Finne

Dato : 09-02-01 21:48

> Hvordan får jeg mine 6 billeder i en tabel til at være tæt samme, i
> øjeblikket er der 1 mm luft hele vejen rundt ?

Er det ikke noget med at definere CELLPADDING='0' og CELLSPACING='0' ?

--
Danni

Fra : Neo.dk

Dato : 10-02-01 23:48

"Danni Finne" <danni@finne.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Har du link på billederne ?? Hvis du har link på billederne kommer der en
border rundt om, skriv border=0 for at få den væk !

Mvh Carsten

Fra : Jan Hovard

Dato : 11-02-01 12:28

Det kan drille lidt hvis du anvender Netscape, men lav en "return" mellem
</TD> og </TR> sluttagens.