Venner/ Veninder
Fra : Jacob Stensgaard

Dato : 04-06-02 19:52

Ville bare lige høre om der skulle være nogle friske fyre eller piger fra
Horsens Vejle egnen med samme heste interesse som jeg ?

Jeg selv er en fyr på 23 år

Fra : h.h

Dato : 05-06-02 06:54

hej Jacob

vi er også fra den egen og er meget heste intreseret jeg er 39 og mine
døtre på 19 og 12 er ligeledes meget heste intreseret vi har hest alle 3
milsen helle

Fra : MM

Dato : 05-07-02 20:28

> Ville bare lige høre om der skulle være nogle friske fyre eller piger fra
> Horsens Vejle egnen med samme heste interesse som jeg ?

Ja det kommer jo an på hvilken interesse du har i hestene, men selv er jeg
da interesseret i dem på den måde, at jeg har to, som står hjemme hos mig
selv. Den ene rider jeg en del på, den anden er bare "veninde"

> Jeg selv er en fyr på 23 år

Jeg er en tøz på 25

Venlig hilsen Mia