flytning af fil
Fra : Martin Kjelsmark Lar~

Dato : 04-06-02 19:19

Jeg skal have flyttet en fil på serveren - nedenstående kode melder fejl.

Hvad er der galt?

dim fs,f
set fs=Server.CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
Set f=fs.GetFile(Server.MapPath("../db/filnavn.jpg") )
f.Move(Server.MapPath("upload/"))
set f=nothing
set fs=nothing

Martin Kjelsmark

Fra : Jakob Andersen

Dato : 04-06-02 20:19

"Martin Kjelsmark Larsen" <martin@kjelsmark.dk> wrote in message
> Jeg skal have flyttet en fil på serveren - nedenstående kode melder fejl.

Hvilken fejl?

--
Jakob Andersen

Fra : Martin Kjelsmark Lar~

Dato : 04-06-02 23:35

"Jakob Andersen" <jakob@effectus.dk> wrote in message
> "Martin Kjelsmark Larsen" <martin@kjelsmark.dk> wrote in message
>
> Hvilken fejl?

Undskyld min lidt dårlige formulering. Sagen er den at den faktisk ikke
melder nogen direkte fejl, bortset fra at mit ønskede resultat udebliver.
Dvs. at filen ikke bliver flyttet fra min db folder til min upload folder i
wwwRoot.

Siden bliver altså afviklet!

Jeg mistænker lidt mine angivelser af stierne...

Martin Kjelsmark

Fra : Jakob Andersen

Dato : 05-06-02 00:23

> [...]
> Dvs. at filen ikke bliver flyttet fra min db folder til min upload folder

Prøv at udskrive dine stier sådan her:

Response.Write( Server.MapPath("../db/filnavn.jpg") & "<br>")
Response.Write( Server.MapPath("upload/") )

og tjek at stierne eksisterer.

PS: Har du Norton antivirus kørende på maskinen hvor du tester,hvis ja så
prøv at slå scriptblocking fra?

--
Jakob Andersen