HEj allesammen
Fra : UraNoS

Dato : 04-06-02 15:41

Jeg ville bare lige høre om der ikke er nogen herinde, som har et handicap
og bor på fym??

Ville være rart at høre fra andre unge.

Jeg er 24 år og spastisk lammet i bentøjet (Alt andet virker fint)

Håber at høre fra jer

Knus fra Karsten
Skriv til denne mail: karsten@knudsen.tdcadsl.dk

Fra : MrWheel

Dato : 04-06-02 16:58

> Jeg ville bare lige høre om der ikke er nogen herinde, som har et
handicap
> og bor på fym??

Jeg bor i Odense

> Ville være rart at høre fra andre unge.

Hvor går grænsen

> Jeg er 24 år og spastisk lammet i bentøjet (Alt andet virker fint)

Jeg fylder 30 år om et par dage. (spændt på hvor mange peberbøsser jeg får
og om det så er store eller små) LOL :)

> Håber at høre fra jer

Ja du kan altid høre fra folk herinde

> Skriv til denne mail: karsten@knudsen.tdcadsl.dk

Skriver til dig privat og her i gruppen

//MrWheel

Fra : lars mjaaland

Dato : 19-08-02 18:09

In article <adio24$1n45$1@news.cybercity.dk>, MrWheel
<dsl53373@vip.cybercity.dk> wrote:

> handicap
>

> Jeg bor i Odense

hej. øv jeg er 54,bor på fyn og er lam i venstre side. kan jeg bruges?