Hestebolcher !!!!!!
Fra : news.get2net.dk

Dato : 04-06-02 12:49

Hej alle sammen
Der skulle vel ikke være en i gruppen, som ligger inde med en opskrift på
hestebolcher/hesteguf, da jeg desværre har fået smidt min egen væk.

Mange sommerhilsner
Wicky

Fra : Jimmie Andersen

Fra : Claus & Betina Niels~

Dato : 05-06-02 09:10

Hej

Jeg plejer at blande lidt havre, byg eller lignende i, sammen med æbler,
hvidløg (mod lus) eller lignende, ellers samme fremgangsmåde som tidligere
nævnt.: