soltek sl-85drv3
Fra : Jesper Larsen

Dato : 04-06-02 11:37

jeg har lige bygget en maskine med dette bundkort og en p4 1,6 nortwood cpu
samt 264mb ddr ram og en 40gb maxtor ide133 disk
men den skriver at der kun er 128 ram og 32gb harddisk
jeg har prøvet at sætte en anden ram klods i men med samme resultat
håber i kan hjælpe mig

Jesper

Fra : Jesper Larsen

Dato : 04-06-02 11:50

ok jeg har løst problemet med ram det hjalp at sætte klodsen over i et andet
slot

jesper

Fra : Mogens

Dato : 04-06-02 12:24

On Tue, 4 Jun 2002 12:50:18 +0200, "Jesper Larsen" <l.arsen@c.dk>
wrote:

>ok jeg har løst problemet med ram det hjalp at sætte klodsen over i et andet
>slot

Fik du løst problemet med harddisken ?
Ellers tjek jumperen. Du har sikkert sat den til 32 GB clip

mvh Mogens