Bliv betalt for at læse emails, surfe elle~
Fra : Stefan Rehder

Dato : 04-06-02 10:52

Hejsa

Bliv betalt for at skabe traffik til din webside ved at besøge andr
websider.

Klick på ClickityCash banneren på denne webside for mere information.

Det er gratis at tilmelde sig og du kan tjene flere 100 dollars om måneden
hvis det gøres rigtigt. selv er jeg kun oppe på $30 om måneden men jeg har
ikke været medlem så længe.

http://home19.inet.tele.dk/stefanr/index.html

Du kan også blive betalt for at læse emails og være online!!!!

mvh

Stefan

Fra : Dopedog

Dato : 04-06-02 12:03

Abuse sendt til TDC + ClickityCash

-Ronnie

--
Life was great at the age of five,
but that was then, this is now!

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 05-06-02 19:31

> Abuse sendt til TDC

Tror jeg desværre ikke hjælper noget.
Min opfattelse af TDC's ABUSE er at den enten er ikke eksisterende eller har en
politik med at arkivere klager lodret.

Sorry...

FUT: dk.admin.netmisbrug

--
Michael
http://www.vindenand.dk

Fra : Peter Jensen

Dato : 04-06-02 12:20

"Stefan Rehder" <s_rehder@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Bliv betalt for at skabe traffik til din webside ved at besøge andr
> websider.
[SNIP]

Og du gør så hvad du kan for at sikre at du ikke får flere
penge derfra !
Ikke nok med at du er OT i de grupper du skriver i, du
bryder også Clicketycash's anti-spam policy som ifølge
dem selv medfører at kontoen bliver lukket øjeblikkeligt.

Klage sendt til Clicketycash

Med væmlig hilsen

Peter J

Fra : Claus Frørup

Dato : 04-06-02 16:24

Isang tao pinangalanan Stefan Rehder nagsulat :

> selv er jeg kun oppe på $30 om måneden men jeg har
>ikke været medlem så længe.

Det er en skam at du ikke har læst punkt 4 på:
http://www.clickitycash.com/terms.html

Klage afsendt.
--
Venlig hilsen, Claus

Når du svarer på et af mine indlæg, behøver du ikke citere hele smøren.
Læs også om de danske nyhedsgruppers brug på http://www.usenet.dk