Aashima Macron PSU 400 Watt
Fra : K E Nielsen

Dato : 04-06-02 11:15

Er der nogen der har erfaringer med denne strømforsyning
(særligt hvor meget den larmer)?

Fra : Kasper Garnæs

Dato : 04-06-02 13:43

> Er der nogen der har erfaringer med denne strømforsyning
> (særligt hvor meget den larmer)?

Min lillebror har den strømforsyning i hans ThermalTake kabinet og skiftede
uden større problemer blæseren ud med en Papst 19db på grund af larmen. Nu
er han ganske tilfreds : ).

Mvh.
Kasper Garnæs

Fra : jakob

Dato : 06-06-02 09:05

In article <adicsa$18pa$1@news.cybercity.dk>, kasper@superpowers.org
says...
> Min lillebror har den strømforsyning i hans ThermalTake kabinet og skiftede
> uden større problemer blæseren ud med en Papst 19db på grund af larmen. Nu
> er han ganske tilfreds : ).

Det projekt er jeg meget interesseret i da jeg har samme psu, og jeg
ikke er tilfreds med støjniveauet.

Er der mere end en blæser der skal skiftes ? Hvis du kan få ham til at
diske op med lidt detaljer omkring hvordan operationen foregik ville jeg
blive glad

Har han haft nogen problemer med temp. efter han har skiftet blæser ?

Venlig hilsen

Jakob H K

Fra : Claus Sørensen

Dato : 04-06-02 23:43

Den har et problem med 12V rail'en som ikke er særlig stærk. Min Vapochill
sammen med P4 kan tit blive ustabil pga. 12V ligger på omkring 11.2 V. Den
har ikke som min Antec mulighed for at justere 12V delen desværre, så den er
røget ud til siden.

Macron'en virker fint med alm. P4 og en smule clocking, bare man ikke har en
masse udstyr der suger det hele.

Claus Sørensen

Fra : K E Nielsen

Dato : 05-06-02 22:21

Tak for svarene - Den skal drive en XP1800+ med DVD og en
harddisk så mon ikke der skulle være saft nok i den.

Fra : jakob

Dato : 06-06-02 09:02

In article <adi3jn$sic$1@news.cybercity.dk>, karle||nospam||@city.dk
says...
> Er der nogen der har erfaringer med denne strømforsyning
> (særligt hvor meget den larmer)?

Jeg købte den sammen med et thermal take kabinet fordi de sagde at det
var det mest støjsvage de havde. Jeg er bestemt ikke tilfreds. Når den
kører almindeligt er det til at holde ud, men efter nogen tids brug
accellerer blæseren og bliver temmelig larmende. Hvis argumentet for at
købe den er at den skal være støjsvag vil jeg ikke anbefale den. En af
mine venner har en psu fra q-tech som han er meget tilfreds med med
hensyn til støj.

Venlig hilsen

Jakob