Vil ikke finde netkort?
Fra : Nordfyns Ungdomsskol~

Dato : 04-06-02 10:40

Jeg har en maskine med et usb modem der er på nettet. Nu har jeg installeret
netkort og vil gerne bruge dette til at komme på internettet med. Vi har
også Tele Danmark opsat hardware + adsl adgang (en friskole med en række
maskiner der nu gerne alle skulle på nettet), MEN hvordan beder jeg maskinen
om at bruge netkortet (mit LAN) som standardadgang til nettet.

/ml

Fra : Peter Jensen

Dato : 04-06-02 10:46

"Nordfyns Ungdomsskole" <nfuansatte@mail.dk> skrev i en meddelelse
> MEN hvordan beder jeg maskinen
> om at bruge netkortet (mit LAN) som standardadgang til nettet.

I Internet Explorer vælger du:
Funktioner -> Internetindstlillinger -> Forbindelser

Sæt markering i "Ring aldrig til en forbindelse"
--
Peter J