Info om fil
Fra : Flemming Jensen

Dato : 04-06-02 09:27

Hejsa

Hvad er der i vejen med følgende kode?

<%
Dim fso, f, s
Set f = fso.GetFile("\index.asp")
s = UCase("\index.asp") & "<BR>"
s = s & "Created: " & f.DateCreated & "<BR>"
s = s & "Last Accessed: " & f.DateLastAccessed & "<BR>"
s = s & "Last Modified: " & f.DateLastModified
info = s

Response.Write(Info)
%>

Det kan være filnavnet, da jeg ikke helt kan finde ud af hvordan det skal
skrives. Den giver følgende fejl:

Der opstod en Microsoft VBScript-kørselsfejl (0x800A0035)
Filen blev ikke fundet
/sidst.asp, line 4

__
Flemming Jensen

Fra : Jakob Andersen

Dato : 04-06-02 15:06

Flemming Jensen wrote:
> Set f = fso.GetFile("\index.asp")

Du skal angive den fulde sti til filen f.eks.

Set f = fso.GetFile( "c:\filer\index.asp" )

Kig evt. på Server.MapPath() hvis du ønsker at konvertere en relativ sti til
en absolut

--
Jakob Andersen

Fra : Flemming Jensen

Dato : 04-06-02 15:38

"Jakob Andersen" <jakob@effectus.dk> skrev i en meddelelse

> Du skal angive den fulde sti til filen f.eks.
>
> Set f = fso.GetFile( "c:\filer\index.asp" )

Tak for det. Det hjalp en del. Nu har jeg kun et spørgsmål tilbage.
DateLastModified returnerer også kloksættet. Jeg er kun interesseret i selve
datoen. Hvordan går jeg sådan at den kun skriver datoen og ikke kloksættet?

Mange tak

__
Flemming Jensen

Fra : Jakob Andersen

Dato : 04-06-02 15:42

Flemming Jensen wrote:
> [...]
> DateLastModified returnerer også kloksættet. Jeg er kun interesseret
> i selve datoen. Hvordan går jeg sådan at den kun skriver datoen og

Kig på denne her:
<http://msdn.microsoft.com/library/en-us/script56/html/vsfctformatdatetime.a
sp>

--