Søen Nisser - Norge
Fra : Kristian

Dato : 04-06-02 07:23

Hej NG,

Jeg skal i juli på ferie i Vrådal, som ligger ved søen Nisser.
Er der nogle i gruppen, der kender denne sø mht. muligheder for fiskeri og
evt. kan bidrage med et par tips ?
Jeg er mest til blink og spinnefiskeri.

Mvh Orluff

Fra : Alex Linaa

Dato : 04-06-02 08:44

"Kristian" <orluff@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg skal i juli på ferie i Vrådal, som ligger ved søen Nisser.
> Er der nogle i gruppen, der kender denne sø mht. muligheder for fiskeri og

Jeg har sakset følgende:

Fiske i Vrådal

"Det er gode muligheter for å fiske i en av Vrådals mange innsjøer eller
småelver. Ta med deg fiskeutstyr og prøv fiskelykken blant Vrådals fine
natur. For å kunne fiske i Vrådal trenger du et fiskekort som du bla. får
kjøpt på turistinformasjonen. Barn under 16 år fisker gratis. Fiskekortet
gjelder for hele Vrådal, og koster kr 25,- pr døgn, kr 50,- for en uke, kr
75,- for to uker og kr 160,- for hele sesongen. "

fra http://www.vraadal.com/n/summer/

Ellers prøv at poste din forespørgsel i news:no.fritid.fiske

Venlig hilsen
Alex Linaa

Fra : Christian Larsen

Dato : 05-06-02 21:31