Tatovering
Fra : Lille mig

Dato : 03-06-02 21:48

Hejsa.

Jeg overvejer kraftigt at få mig en lille sød tatovering på anklen,
skulderbladet eller lige ved lænnen over ballen. Den skal være enkel, sort
og meget gerne et kinesisk tegn ell. Er der nogen steder på nettet hvor man
kan se billeder af kinesiske tegn og deres betydninger? har ledt længe men
det er meget uoverkommeligt da der findes så mange sider! Men hvis nogen ved
præcis hvor jeg skal kigge ville jeg blive glad.

KH Helle

Fra : Karen

Dato : 03-06-02 22:57

On Mon, 3 Jun 2002 22:48:01 +0200, "Lille mig" <helle@jirty.dk> wrote:

> [...]
>det er meget uoverkommeligt da der findes så mange sider! Men hvis nogen ved
>præcis hvor jeg skal kigge ville jeg blive glad.

Jeg har selv brugt denne her: http://www.kendallnet.com/main.html
Kanon god!

--
Karen
http://www.altforsejt.dk

Fra : Lille mig

Dato : 04-06-02 08:59

> Jeg har selv brugt denne her: http://www.kendallnet.com/main.html
> Kanon god!
>
> --
> Karen
> http://www.altforsejt.dk

Hej Karen.

Ja hold da op - den er godt nok god" Tusind tak for dit råd!

Kh Helle

Fra : Pia Klit Larholm

Dato : 04-06-02 09:25

Lille mig wrote:

> [...]
> det er meget uoverkommeligt da der findes så mange sider! Men hvis nogen ved
> præcis hvor jeg skal kigge ville jeg blive glad.

http://zhongwen.com/
er en meget omfattende engelsk/kinesisk ordbog, som jeg har haft meget
glæde af.

Pia