voodoo 5500 + Toshiba DVD-Ram til salg (28~
Fra : Michael Farvin

Dato : 03-06-02 18:42

Hej alle.

Dette er første gang på en nyhedsgruppe, så venligst bær over med evt.
begynderfejl. På forhånd tak.

Jeg har et Voodoo 5500 ( perfekt stand ) til salg for højeste bud over 800,-
samt et Toshiba DVD-Ram ( 3 uger gammelt fejlkøb ) for højeste bud over
700,- ( incl 5 skiver af 5.2 GB.

MVH Michael

farvin@city.dk

Fra : Mogens

Dato : 03-06-02 19:02

"Michael Farvin" <farvin@city.dk> wrote in message
> [...]
800,-
> samt et Toshiba DVD-Ram ( 3 uger gammelt fejlkøb ) for højeste bud over

Så skynd dig at slette dit indlæg. Du skal bruge gruppen:
dk.marked.privat.edb

Hilsen Mogens

Fra : Michael Farvin

Dato : 03-06-02 19:28