Brug af IP eller sådan noget
Fra : Flemming Jensen

Dato : 03-06-02 18:28

"Flemming Jensen" <CyberOrc@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:83NK8.17262$N46.727750@news010.worldonline.dk...
> Hejsa
>
> Jeg har lavet en hit counter, som jeg har smidt på min
> hjemmeside .... blah blah :)

Jeg fandt selv en løsning, men din var lidt mere enkel, så tak for det Mark
=) Nu har jeg bare et andet spørgsmål.

Jeg vil have at counteren ikke skal opdatere når jeg selv går ind på siden.
Hver gang jeg laver en ændring og går ind og kigger hvordan det ser ud,
opdaterer den jo nemlig også, altså ikke så meget mere efter jeg har fået
session på counteren, men den gør det jo stadig. Jeg har fast IP, så er det
ikke muligt at få den til at tjekke IP'en og hvis det er min, så ikke
opdatere counteren? Og hvordan gør jeg det?

Tak

__
Flemming Jensen