Hurra hurra..HURRA!!!
Fra : Holm

Dato : 03-06-02 17:07

Kære alle derude!

Så var det til morgen storken kom !!!!

Jeg har jo ventet og ventet...og ventet.....
Igår aftes var jeg så på besøg hos mine venner , de venner jeg har købt min
hoppe af.
Vi snakkede lidt om hvornår det nu kunne passe at Rikka skulle fole osv.
Da jeg kom hjem var der intet nyt at bemærke på hende overhovedet...og da
jeg kiggede til hende hen ad aften var hun bare som hun plejer!
Ingen vokspropper eller uro!!

Så stod jeg op her i morges kiggede ud af vinduet og så min vallak gå rundt
som han plejer ....og så så jeg lige ryggen af Rikka og hun viftede frejdigt
med halen som hun plejer.... og så konkluderede jeg at det nok heller ikke
var idag der kom føl .
Jeg tog mig gooood tid til min kaffe og min morgensnak med hundene ...og så
fodrede jeg lige kattene i laden....og så !!!..........
Gik jeg ud i folden for at lukke op til den store græsfold...og der stod han
så!!
Lige op ad sin mor som om det bare altid havde været sådan.
Han er meget lys rød med næsten hvide ben og mule..så måske bliver han hvid,
som mutter..:0) han er helt utrolig tillidsfuld allerede og nysgerrig!!

Ja så min drøm gik da i opfyldelse...den del med at det var et hingsteføl
med hvide ben...heldigvis klarede min skønne hoppe det hele til UG!..og
efterbyrden er nu begravet i folden...og rundt springer mit lille hingste
føl!!

I kan se ham snart på www.dyrenettet.dk og der er min hoppe og vallak også!

Er der nogen der har nogle super gode navne til sådan en som ham?? Så bare
mail !!!
De dæjligste hilsener fra
Holm...)

Fra : Liz

Dato : 03-06-02 19:13

"Holm" <dortheholm@tdcspace.dk> wrote in message
> [...]

også!

> Er der nogen der har nogle super gode navne til sådan en som ham?? Så bare

Hjertelig tillykke med den bette du! Jeg mangler også navne at vælge
imellem til min, så jeg glæder mig til masser af forslag! Sidste års føl
blever stadig kaldt for "Stump", men officielt hedder han "Strider" fra
Ringenes Herre.
Vvvvvvvrinskehilsener Liz

Fra : Holm

Dato : 03-06-02 20:44

Liz <lizb@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:XmOK8.17287$N46.733249@news010.worldonline.dk...

> [...]
> imellem til min, så jeg glæder mig til masser af forslag! Sidste års føl
> blever stadig kaldt for "Stump", men officielt hedder han "Strider" fra

Strider er jo genialt ...jeg er også Ringenes herre -fan ..og tænkte rent
faktisk på Aragorn...( han er jo lækker ) og Strider er jo hans
"dæk-navn".....

hilsen Holm

Fra : Liz

Dato : 04-06-02 08:19

> Strider er jo genialt ...jeg er også Ringenes herre -fan ..og tænkte rent
> faktisk på Aragorn...( han er jo lækker ) og Strider er jo hans
> "dæk-navn".....
>
> hilsen Holm

Ja, jeg synes også at Strider er et godt navn, især da stride (på engelsk)
betyder at gå med lange skridt, skridte ud osv. Så min føl fra sidste år er
bestemte en Strider.
Hilsen Liz

Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 03-06-02 19:56

"Holm" <dortheholm@tdcspace.dk> wrote:

>Så var det til morgen storken kom !!!!

Og så er der nogen der påstår at der ikke sker noget for tiden !!!

>Ja så min drøm gik da i opfyldelse...den del med at det var et hingsteføl
>med hvide ben...

Men du beholder ham altså selv, så ?

>I kan se ham snart på www.dyrenettet.dk og der er min hoppe og vallak også!

Du ku godt fortælle hvor på siden. Den er så fyldt med distraherende
billeder at man aldrig bliver færdig...!

Tillykke med ham )

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen

braadso@soholm.com
www.soholm.com

Fra : Holm

Dato : 03-06-02 20:52

Hej Ole..
Ja du har ret i at dyrenettet er noget rodet..men det ordner sig!!!
Det er et ret nyt sted og hende der laver siderne er ved at lave dem om, og
de bliver ret gode.....
Det tager jo noget tid at finde det rigtige look....og erfaring!! Vi vil
blive rigtig glade for gode råd på Dyrenettet...så hit med dem!!!
Vi bliver ikke fornærmede, det ligger ikke til os )...
.....tja...måske kommer han til salg engang..hvem ved! Men ikke idag
...men han er dæjli´
Holm

Ole Braad-Sorensen <braadso@soholm.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:d4enfu0t8i05e0amjs68252ob3f8ssq77s@4ax.com...

Fra : Sander s

Dato : 03-06-02 19:35

> I kan se ham snart på www.dyrenettet.dk og der er min hoppe og vallak
også!

Hejsa ! Tillykke med føllet !

> Er der nogen der har nogle super gode navne til sådan en som ham?? Så bare
> mail !!!

Hvad med Jolly ?

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Nina Svanholm

Dato : 03-06-02 22:09

Hej

TILLYKKE!!!!!! Det er altid spændene når man får et nyt medlem i familien.
Håber i får en god sommer

Venlig hilsen Nina Svanholm.

Fra : Liz

Dato : 04-06-02 20:03

> Er der nogen der har nogle super gode navne til sådan en som ham?? Så bare
> mail !!!
> De dæjligste hilsener fra
> Holm...)

Hej igen Holm,
Jeg tror at min bette kommer til at blev kaldt for Shadowfax - Gandalfs
lækker sag. Han bliver jo skimmel med tiden da begge hans forældre er
skimmel. Lige nu ligner han et rådyr, både i farver og bygning!!!!
Hilsen Liz