Strømforsyning og P-IV Northwood + div
Fra : DWM

Dato : 01-06-02 16:58

Hejsa,

Jeg vil lige høre om der er nogle der har en idé om hvilken
størrelse strømforsyning jeg burde bruge sammen med
nedenstående specs.

P-IV Northwood 2.0GHz, Abit TH7-2, 256mb PC 800 ram
Adaptec 29160 SCSI contrl., 3x IBM ultrastar 10k rpm,
1 quantum atlas 7.2k rpm, 1 quantum viking-ii 7.2k rpm,
Asus Geforce 2 GTS, Soundblaster Live 5.1, 1x Pioneer DVD drev,
1x Plextor cdrom drev, 1x Plextor brænder, 1x ATM netværkskort,
1x 120mm blæser, 2x 80mm blæsere.
3 af mine diske er installeret i nogle harddiskholdere med 2x 20mm
blæsere i hver.
Puha det var vist det hele :)

Jeg har en 330W Enermax strømforsyning iøjeblikket dog uden
det specielle P-IV strømstik stik som jeg har hørt ikke skulle være
nødvendig at have. Mon den kan bruges?

/Kenneth Iversen