Upload af en hel mappe
Fra : Jesper Fink

Dato : 09-02-01 17:29

Findes der en metode til at uploade en hel mappe med eventuelle undermapper
via ASP, hvor man ikke skal angive andet ens mappens sti (måske endda
komponentløst) ?

Jeg har hidtil kun set scripts for én fil ad gangen.

MVH
/jesper

Fra : Allan Ebdrup

Dato : 10-02-01 19:39

"Jesper Fink" <grande@hik-aalborg.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> komponentløst) ?
>
> Jeg har hidtil kun set scripts for én fil ad gangen.
Hej Jesper

Miligheder:
- Zip mappen og upload zipfilen
- Lav en ActiveX komponent som clienten skal downloade og køre.
- Drop det.
- Andre ?

Se mere om file uploads i HTML her:
http://info.internet.isi.edu/in-notes/rfc/files/rfc1867.txt

De skriver kun om at vælge filer.

MVH
Allan Ebdrup.
-------------------
Forum / opslagstavle (som Jubii, OFiR ?)
Attachments, også uden komponenter ?
<http://www.aspfastforum.com/beta/default.asp?b=1>

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 11-02-01 11:38

"Allan Ebdrup" <ebdrup@ti-fire.dk> wrote in message
> [...]
>
> Miligheder:
> - Zip mappen og upload zipfilen
> - Lav en ActiveX komponent som clienten skal downloade og køre.

Den bedste jeg har set/prøvet er upload vha zip
Giver dog noget arbejde til serveren efter upload

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Jesper Fink

Dato : 11-02-01 20:22

Hvad hedder komponenten der kan udpakke .zip på serveren, og hvor kan den
evt. findes?

/jesper

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 12-02-01 08:15

"Jesper Fink" <grande@hik-aalborg.dk> wrote in message
> Hvad hedder komponenten der kan udpakke .zip på serveren, og hvor kan den
> evt. findes?

Winzip

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Jesper Larsen

Dato : 12-02-01 09:48

Version 2 af microsofts postingacceptor aka. CDONTS.DLL kan æde
cab-filer. I det jeg kort læste om det så ud som om at
postingacceptoren (kun version 2!) selv åbnede og udpakked den .cab
fil der blev uploadet.

Læs selv mere på:
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q192/1/16.ASP

Det eneste problem er så at få pakket filerne ned, men det skulle
kunne lade sig gøre.....

/Jesper