<%@ Language=VBScript %>
Fra : Jens Jensen

Dato : 03-06-02 08:33

Hvornår skal der står <%@ Language=VBScript %> i en ASP-side. Jeg kan ikke
rigtig finde ud af hvornår det er nødvendigt eller skal jeg bare skrive det
i alle mine ASP-sider?

Michael

Fra : Jakob Andersen

Dato : 03-06-02 08:58

"Jens Jensen" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> rigtig finde ud af hvornår det er nødvendigt eller skal jeg bare skrive

På en IIS/PWS server er defaultscriptet i standardinstallationen VBScript
derfor er ovenstående ikke nødvendig, men alligevel er det godt at have det
med hvis nu din udbyder pludselig finder ud af at JSscript skal være
default.

--
Jakob Andersen

Fra : Jens Jensen

Dato : 03-06-02 09:09

> [...]
det
> med hvis nu din udbyder pludselig finder ud af at JSscript skal være

Så med andre ord er det en god ide at have på alle sine sider. Tak for
hjælpen.
Michael