Hold så op...
Fra : Ann K

Dato : 02-06-02 23:24

med hele tiden at skrive nye indlæg!
Jeg skal gnave mig igennem ca 200 af slagsen "bare" fordi jeg har været
på Live-scenarie en hel week-end... og jeg er altså dødtræt og trænger
til at sove!
Mvh Ann - der ikke kan få sin døgnrytme på plads efter kun at have sovet
ca 8 timer på tre dage....

Fra : Nina El Falaki

Dato : 03-06-02 19:45

Ikke mere, jeg har været i Kokkedal i 14 dage, og kunne ikke svare på
indlæg, så nu må jeg jo gennemgå dem igen.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Kate

Dato : 03-06-02 20:45

"Nina El Falaki" <cats@feca.dk> wrote in

> Ikke mere, jeg har været i Kokkedal i 14 dage, og kunne ikke svare
> på indlæg, så nu må jeg jo gennemgå dem igen.

Jamen, du har da forvirret mig et par gange med at svare med Niels
Peters adresse....

Kate

Fra : Nina El Falaki

Dato : 03-06-02 21:46

Jo Kate ind i mellem lykkedes det at sende.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats