LA Havkrydser
Fra : rimsoh

Dato : 02-06-02 22:51

LA Krydser tegninger til 30 fod`s mangler jeg meget.
Er der nogle der evt. ligger inde med billeder eller tegninger til dennne
model, eller bare LA` i al almindelighed.
alt hvad der har med LA bådene har min intrresse...........
la@hosmir.dk

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 02-06-02 22:58

Hej!

Her skulle vist være alt hvad du mangler:

http://www.froelund-gericke.dk/LAkrydser/la-index.htm

Med venlig hilsen
Lasse Rønlev

Fra : rimsoh

Dato : 05-06-02 20:04

Ja tak, denne ellers udemærket site har jeg set. Jeg søger noget der er med
lidt flere tekniskedetaljer, smat tegninger

--

rimsoh

Fra : Mukker

Dato : 06-06-02 08:31

Jeg søger de samme tegninger. Jeg er kommet i besiddelse af en ombygget
LA-Krydser. Og kunne godt tænke mig at bygge kahytten om til original. Der
er i øjeblikket (klaustrofobiske) stikkøjer. Jeg har ligesom dig kigget med
lys og lygte efter orig. tegninger, men uden held. Du kan dog ringe til
LA-lauget på nedenstående tlf. numre.

Formanden for LA-lauget er :
LA-184
Søren Andersen
Søllerød Park 16-2 st.
2840 Holte
tlf 4580 5259

Sekretær :
LA-133
Bent E. Larsen
Løvkærsvej 3
4040 Jylinge
tlf 4678 9385

Kasserer :
LA-73
Leif Egelund
Haraldsborgvej 41
4000 Roskilde
tlf 4635 5734

Med venlig hilsen

Mikkel

Fra : rimsoh

Dato : 25-06-02 22:58

Det skulle nu være muligt at få nogle tegninger over en model "LA-krydser"
Der skulle være sendt en kopi til Lauget, ellers har undertegnet !!
la@hosmir.dk