På udkig efter polyester...
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 02-06-02 22:37

Hej

Jeg er på udkig efter polyester og har fundet en der sælger det til 36,-/kg,
er der nogle der ved om det kan findes billigere?

Mvh

Stef

Fra : Claus Tersgov

Dato : 03-06-02 00:32

"Stefan Jacobsen" <stefware@email.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er på udkig efter polyester og har fundet en der sælger det til
36,-/kg,
> er der nogle der ved om det kan findes billigere?

Bådeværftet Lynetten

Kastrup Marineservice

Hvor meget skal du bruge og hvor i landet?

Claus

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 03-06-02 12:02

Jeg bor i Randers men kører gerne efter det hvis det er tilpas billigt, jeg
skal bruge omkring 30-40 kg!

Stef

Fra : Claus Tersgov

Dato : 03-06-02 15:51

"Stefan Jacobsen" <sj@vh-marketing.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg bor i Randers men kører gerne efter det hvis det er tilpas billigt,
jeg
> skal bruge omkring 30-40 kg!

Jeg plejer ikke at give mere end 25-27 kr. kg. Prøv de små værfter i
nærheden, det er nok det billigste. Navnlig hvis du selv medbringer
emballage..

Claus