Kikkertundersøgelse af knæ
Fra : KNAS

Dato : 02-06-02 21:00

Hej,

Jeg skal om nogle dage have en kikkertundersøgelse af mit knæ. Nogen der har
nogle erfaringer? Har prøvet det? Gør det ondt? Alle svar modtages med
kyshånd...

Henrik

Fra : Jinnie Laursen

Dato : 03-06-02 01:03

KNAS <berber@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cfa7929$0$47824$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
har
> nogle erfaringer? Har prøvet det? Gør det ondt? Alle svar modtages med

Hej Henrik.....
Ja jeg har prøvet det 3 gange og alle 3 gange var smertefulde, men dog skal
der lige siges at der findes ting der er langt værre.
De første mange dage er knæet utroligt stort og hævet, men det er simpelthen
fordi de har sprøjtet vand ind i knæet.
Og at tage tøj på selv....GLEM DET....strømper er næsten umuligt at tage på
selv, da man i den første 1 månedes tid har ret svært ved at bøje knæet (dog
er det meget forskelligt fra person til person)
Hvor skal du have foretaget det????
Blev selv operet på Svendborg (fatal fejl nr 1 da de ødelagde en del nerver
i min hud, kan stadig ikke mærke noget i huden og det er over 5 år siden
nu).
Er stort set vant til kikkertundersøgelse, skal selv en igennem i
Juli/august dog er det i Mave hvor jeg skal have fjernet galdeblæreren.
Men det korte og det lange er at der er en del ubehag og hvis du har smerter
nu er de kun lidt værre efter undersøgelsen, men Voltaren Rapid (mener jeg
de hedder) Kan varmt anbefales, de skal tages sammen med 2 panodiler, og de
virker (Bruger dem stadig, er ikke fri for smerter desværre)
Håber du fik lidt svar...ellers må du skrive igen *SS*
Knuz Jinnie

Fra : Jesper Winding

Dato : 03-06-02 07:21

Hej Henrik.

Jeg har været igennem turen 5 gange (3 i det ene og 2 i det andet) og det ER
da træls, men så slemt er det heller ikke. Og det er meget forskelligt fra
gang til gang. Sidst (i april i år) blev jeg opereret en mandag og var på
job med fuld styrke 14 dage senere, jeg har dog også været ude for at
hævelsen og bøjeligheden først vender tilbage efter en måned. En god ting er
dog at der er meget få smerter forbundet med operationen, det er meget små
huller og du får derfor ikke smerter i et stort ar, hvilket også gør det
nemmere at komme igang med at gå og bøje igen. Det er ikke det store at være
bekymret for, det er et ret simpelt indgreb uden de store dikkedarer.

--
-=JESPER=-
www.jespersunivers.dk/pulterkammer/

Fra : Bent

Dato : 12-06-02 20:13

KNAS wrote:

> [...]
> har nogle erfaringer? Har prøvet det? Gør det ondt? Alle svar modtages med

Nå nu er det vel sket!
Jeg har prøvet to gange (fjernelse af en halv menisk), første gang kunne jeg
løbe 6-7 km efter en uge. Anden gang gik der lidt længere tid.
Det var med vandindsprøjtning. Med luft går det endnu nemmere.
Bent