lindows ??
Fra : Bent Nielsen

Dato : 02-06-02 19:33

Er der en Linux med indbygget WMware??

--
Mvh.
Bent Nielsen

Http://TeamNord.dk

Fra : Niels Andersen

Dato : 02-06-02 22:05

Bent Nielsen wrote in <3CFA64F5.A75A672F@x2000.dk>:
> Er der en Linux med indbygget WMware??

(Jeg går ud fra at du mener en Linux-distribution)
Det tror jeg bestemt ikke der er. Linux er et frit (åbent) produkt, mens
vmware er et kommercielt (dyrt, IMHO) og lukket produkt. Jeg har aldrig
hørt om at man kan købe det samlet.

Hvorfor du skriver "lindows" som emne ved jeg ikke, men det er et produkt
jeg ikke ved noget om.

--
Mvh.

Niels Andersen
Linux 2.4.18 - Debian 3.0

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 02-06-02 20:12

On Sun, 02 Jun 2002 23:05:10 +0200, Niels Andersen wrote:

> Hvorfor du skriver "lindows" som emne ved jeg ikke, men det er et
> produkt jeg ikke ved noget om.

http://www.lindows.com/

YAGLD...

,

--
"You know, I *thought* earth's gravity felt Adam Sjøgren
exceptionally strong today." asjo@koldfront.dk

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 02-06-02 20:19

Adam Sjøgren skrev:

> YAGLD

Good-looking? GNU/Linux?

// Klaus

Fra : Claus Albøge

Dato : 02-06-02 20:31

Klaus Alexander Seistrup <jakabov119@magnetic-ink.dk> writes:

> Good-looking? GNU/Linux?

Gui?

/Claus A

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 02-06-02 20:10

Bent Nielsen skrev:

> Er der en Linux med indbygget WMware??

Deres forside er ulæselig i en textmode-browser, men mon ikke
man kan finde nogle specifikationer på <http://lindows.com/>?

// Klaus

Fra : claus Christian Lars~

Dato : 02-06-02 20:21

Bent Nielsen wrote:
> Er der en Linux med indbygget WMware??

: http://www.wired.com/news/linux/0,1411,47888,00.html

Så er der win4lin eller sådan noget hos www.linuxpusher.dk

Eller du kan købe en sunblade 100 der både kører windows og linux, med
to procesorer.

Når først linux er installeret holder man op med at køre windows
alligevel......

Hilsen Claus Larsen

Fra : Bo Simonsen

Dato : 02-06-02 20:34

On Sun, 02 Jun 2002 20:33:25 +0200, Bent Nielsen wrote:

> Er der en Linux med indbygget WMware??

Det virker lidt surrealitisk at forstille sig.
Tænker du ikke på Wine?

Bo Simonsen

Join the GNU Generation

Fra : Bent Nielsen

Dato : 02-06-02 22:01

Bent Nielsen skrev:

> Er der en Linux med indbygget WMware??
Ok I har ny fundet et copy af lindows men ikke prøvet at install den.
vil se på den.

Http://TeamNord.dk

Fra : Dan M Sørensen

Dato : 03-06-02 10:22

nej lindows er et HELT NYT os som *påstås* at kunne køre både win og *nix
programmer..

kunne være najs hvis der virkede ordentligt..

//Dan

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 03-06-02 10:38

On Mon, 3 Jun 2002 11:21:55 +0200, Dan M Sørensen wrote:

> nej lindows er et HELT NYT os som *påstås* at kunne køre både win og
> *nix programmer..

Hvem påstår at det er helt nyt?! Linux har da 10+ år på bagen.

Mvh.

--
"Super heroes wear snow pants?" Adam Sjøgren
"When there's snow out, they do!" asjo@koldfront.dk

Fra : Dan M Sørensen

Dato : 03-06-02 10:59

jammen det er jo NETOP IKKE linux vel..

//Dan

asjo@koldfront.dk

Fra : Martin C. Petersen

Dato : 03-06-02 11:42

Dan M Sørensen wrote:
> jammen det er jo NETOP IKKE linux vel..
Det er da ellers baseret på linux og wine, så det er vel netop linux..

- Martin

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 03-06-02 11:56

On Mon, 3 Jun 2002 11:59:12 +0200, Dan M Sørensen wrote:

> jammen det er jo NETOP IKKE linux vel..

Vrøvl. De er godt nok ikke meget for at skrive det, men:

Lindows ~ GNU/Linux + KDE + Wine

"Will there be a version of LindowsOS for servers?

LindowsOS is designed exclusively for the desktop to allow it to
optimize the computer user's experience. There are already several
good Linux products on the market for servers, and therefore
LindowsOS focuses on the desktop."

http://www.lindows.com/lindows_products_faqs.php

Mvh.

Fra : DUdsen

Dato : 03-06-02 15:51

Dan M Sørensen wrote:

> nej lindows er et HELT NYT os som *påstås* at kunne køre både
> win og *nix programmer..

Håber virkeligt for dig selv at du her er ironisk.

> kunne være najs hvis der virkede ordentligt..

Det er der bare rigtigt meget dertyder på det ikke gør, de
rygler jeg har hørt tyder på at det er endnu en halv møske endda
hel dørlig linux distribution der pøver at leve på hype fremfor
på solide funktionelle iplemetationer.

--
Daniel Udsen <dudsen@gjk.dk>
Køer er gudommlige www.koen.dk