-5 Volt
Fra : Kyhl

Dato : 02-06-02 16:04

Hej Ng

Jeg skal tilslutte 2 stk. lcd displays en på en ATX PSU og ET på en AT PSU
men hvor finder jeg -5 volt på stikket til bundkortet

Hilsen

Kyhl

--
Træn dine biceps.
Drik en Øl.

Fra : Henning

Dato : 02-06-02 18:43

On Sun, 2 Jun 2002 17:03:40 +0200, "Kyhl" <dsl64976@vip.cybercity.dk>
wrote:

>Hej Ng
>
>Jeg skal tilslutte 2 stk. lcd displays en på en ATX PSU og ET på en AT PSU
>men hvor finder jeg -5 volt på stikket til bundkortet

Plus til minus og minus til plus... Vupti har du vendt +5 til -5 -
hvor svært kan det være

Henning
hsb@FJERNESimage.dk

Fra : Mikael Ejberg Peders~

Dato : 03-06-02 21:31

On Sun, 02 Jun 2002 19:43:28 +0200, Henning <newsmail@mailme.dk>
wrote:

>Plus til minus og minus til plus... Vupti har du vendt +5 til -5 -
>hvor svært kan det være

Jaeh, men så mister man de +5V, og lcd'ere vil så gerne have begge
dele for at virke.

--
Mikael Ejberg Pedersen

Fra : Casper Mønster