tillykk emed fødselsdagen marianne:o))
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 02-06-02 10:13

hjertelig mange gange tillykke fra os alle i roskilde

knus fra Rasmine, Linda og sweety, og ikke mindst husslaverne sabina, john,
janick, pernille.....

Læs mine artikler på www.MandeZonen.dk
Spændende?? Vi kan altid bruge nye skribenter
send os en linie og lad os se hvad vi kan finde ud af.

Fra : nitsen

Dato : 02-06-02 10:28

"Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> skrev

> hjertelig mange gange tillykke fra os alle i roskilde

det tilslutter vi os da lige her fra Vallensbæk Strand oss' - og så lige et
par balloner i dagens anledning - så er der lidt Fnugger og de andre kan
xplomdere

.-'"'-.
/ # \
: # : .-'"'-.
\ / / # \
\ / : # :
`'q'` \ /
( \ /
) `'p'`
( )
) (
)

knus fra Frode og hans slaver

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 02-06-02 10:25

tusind tak skal I have, det at blive 29 *GG* er jo specielt,
sådan lige på grænsen til at blive voksen og følsom.

knus
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Some people have lives, other have cats

Fra : Kate

Dato : 02-06-02 11:19

"Marianne Hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> wrote in

> tusind tak skal I have, det at blive 29 *GG* er jo specielt,
> sådan lige på grænsen til at blive voksen og følsom.

> [...]

Jamen, tillykke med de "29"

Kate

Fra : Denise

Dato : 02-06-02 17:25

I dag er det Marianne's fødselsdag, HURRA, HURRA, HURRA, hun sikrer sig en
gave får, som hun har ønsket sig i år, med dejlig chokolade og kager til

Hilsen Denise
"Marianne Hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:3cf9e46b$0$231$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 02-06-02 10:50

Næææh, har du fødselsdag Marianne?
Jamen et stort til lykke her fra os, og selvfølgelig fra Fuffer, Fie, Emma,
Mathilde, Kalle, Dvaske og endda Nansen!

Sabina Hertzum skriver:

Fra : Birgitte

Dato : 02-06-02 12:00

29 er da ingen alder
Et KÆMPESTORT tillykke med dagen fra alle i DK True Trust
Misse lykønskninger samt ønske om en rigtig god dag.
Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 02-06-02 15:17

"Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> writes:

Også herfra tillykke...;-D
Kun 29 *suk* det er snart længe siden...
--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 02-06-02 16:00

1000 tak Melissa og Henrik
tjaa lad os sige 29 + moms (meget moms)

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 02-06-02 17:14

"Marianne Hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> writes:

> 1000 tak Melissa og Henrik
> tjaa lad os sige 29 + moms (meget moms)

Nåe så er det jo ikke tillykke men kondolerer....;)

Da jeg var lille var fødselsdage noget godt ca indtil 12 - 13 år..
Så var fødselsdage et trin mod selvbestemmelse til 18 år
Så var fødselsdage anledning til en festlig aften til 29 år
Så blev jeg 30 år....
Og nu er fødselsdage noget som jeg helst vil glemme helt og sådan har
det efterhånden været i mange år...*snøft*

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 02-06-02 18:30

Henrik skrev:
>Og nu er fødselsdage noget som jeg helst vil glemme helt og sådan har
det efterhånden været i mange år...*snøft*<

*GGG* den følelse kender jeg godt

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 02-06-02 15:48

Også mange tillykker og potedask her fra *S*

Hilsen
Joan, Neo & Dixie
www.haarbolden.dk

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 02-06-02 16:35

Også et tillykke med dagen herfra.....

--
Camilla Christiansen

www.snabe.dk/camilla
Du må gerne skrive en hilsen i gæstebogen

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 02-06-02 17:09

Tak allesammen

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 02-06-02 22:32

"Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
>
> Læs mine artikler på www.MandeZonen.dk
> Spændende?? Vi kan altid bruge nye skribenter
> send os en linie og lad os se hvad vi kan finde ud af.

Også et forsinket tillykke herfra

Hilsen
Lisbeth, Bøv, Jack & Phumba