Hul i læder stol
Fra : Ivar Madsen

Dato : 02-06-02 09:47

Kan man forhindre at et hul i en læderstol bliver være?

--
news.milli.dk føre pga. HD problem på min arbejdsmaskine
kun de grupper jeg selv følger mere eller mindre med i.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 02-06-02 17:18

On Sun, 02 Jun 2002 10:47:07 +0200,
Ivar Madsen <news-12-04-02@milli.dk> wrote:
> Kan man forhindre at et hul i en læderstol bliver være?

Gaffa (Gaffers) tape kan klare alt.
Jeg vil anbefale den sorte model. Købte selv en rulle med sidst
jeg var i USA.

Det ser nokke ikke pænt ud, men virker. Alternativet er at
sætte en anden lap på, eller skære hullet "rundt" der hvor
det vokser. Det er nemlig sværere at rive hul på en kant end
det er at gøre en flænge større.

--
Povl H. Pedersen -
Use 2 letters from first+last name to form username@home.terminal.dk

Fra : trinita

Dato : 03-06-02 22:10

Hej
Jeg tror at jeg ville ligge et pænt stykke stof på. Både hvid det er på
sædet og på ryglænet. Hvis det er på armlænene kan du jo sy nogle søde
lommer og betrække dem med det! *s*
VH LKP