drev a: virker ikke ?
Fra : ras123

Dato : 02-06-02 10:07

mit drev a: køre meget langsomt,i ydeevne skriver den drev a: anvender
filsystem
af typen ms-dos-kompatibilitetstilstand,hvad kan jeg gøre ved det.
mvh Henrik

http://www.kandu.dk/

Fra : JOHN NIELSEN

Dato : 02-06-02 23:02

kan du ik prøve at være lidt mere forståelig, i dine indlæg
forstår du selv hva du siger,???

Fra : Anders Schwartz

Dato : 03-06-02 00:18

> kan du ik prøve at være lidt mere forståelig, i dine indlæg
> forstår du selv hva du siger,???

*LOL*

Jeg må indrømme at jeg heller ikke er helt med..... . Så:

Skidt, og der skal "r" på "køre" = "kører" (undskyld det er ikke for at
hænge dig ud, men det er der altså mange der glemmer; jeg kunne ikke lade
være)

Denne "ydeevne" er det en fejlmeddelelse, eller noget du har fundet i dit
Windows 9x,
NT X ??? Hvilket styresystem har du?
Hvilket drev er det?

Lidt flere specs så kan det være der kan gøres noget

--
Med venlig hilsen/Best regards

Anders Schwartz
newsgroup@kittyscope.dk
http://www.kityscope.dk

Fra : Peter Rinder

Dato : 03-06-02 07:22

> Med venlig hilsen/Best regards
>
> Anders Schwartz
> newsgroup@kittyscope.dk
> http://www.kityscope.dk

Nu hvor vi er ved at rette på folk, så er der fejl i din signature.

/Peter

Fra : Anders Schwartz

Dato : 03-06-02 10:00

> Nu hvor vi er ved at rette på folk, så er der fejl i din signature.

God damn it. Ja det gik lidt hurtigt med at få lavet den.
Tak....

--

http://www.kittyscope.dk

Fra : Kenneth Kristensen

Dato : 03-06-02 10:29

Anders Schwartz wrote:

> --
> Med venlig hilsen/Best regards
>
> Anders Schwartz
> newsgroup@kittyscope.dk
> http://www.kittyscope.dk

Lad os da bare fortsætte med at rette på folk.
Der er en regel på http://www.usenet.dk/netikette/udvidet.html
der siger at:
En signatur må maksimalt være på 4 linier á 72 tegn og skal
indledes af "-- ", altså [minus][minus][mellemrum].

--
/kenne
C makes it easy to shoot yourself in the foot.

Fra : Anders Schwartz

Dato : 03-06-02 12:07

> [...]
> En signatur må maksimalt være på 4 linier á 72 tegn og skal
> indledes af "-- ", altså [minus][minus][mellemrum].

Mon ikke vi overlever denne katastrofe

Fra : Kenneth Kristensen

Dato : 03-06-02 16:22

Anders Schwartz wrote:

> Mon ikke vi overlever denne katastrofe

Tjo, men hvis du kigger på
http://www.usenet.dk/netikette/udvidet.html
er der beskrevet årsagen til at regelen er som den er.
Hvor ikke bare overholde regelen, når det er så simpelt?

Fra : Anders Schwartz

Dato : 03-06-02 16:33

> Tjo, men hvis du kigger på
> http://www.usenet.dk/netikette/udvidet.html
> er der beskrevet årsagen til at regelen er som den er.
> Hvor ikke bare overholde regelen, når det er så simpelt?

Jeg bøjer mig og følger reglerne, selvom det eneste argument for, at man kun
må bruge 4 istedet for 5 er, at sådan er det bare.
Usenet har også indført dette for at mindske overbelastning af båndbredden,
men da jeg har en tom linie (der er dog et " " tegn), gør nok ikke den store
forskel, Hvis jeg havde 100 tegn gange 8 linier, så kunne jeg se at der var
problemer, men som der også står på siderne må man jo sætte grænsen et sted,
så jeg skal nok "comply".

Fra : Jeppe Ladefoged [ICQ~

Dato : 03-06-02 09:54

Det er inde under "kontrolpanel", "system" og "ydeevne" han mener.
A: drevet er diskette drevet.

Var det bedre?

/*
Jeppe Ladefoged
j.ladefoged@SLETlundbergvest.dk
www.underflow.dk
*/

Fra : Anders Schwartz

Dato : 03-06-02 10:05

> Det er inde under "kontrolpanel", "system" og "ydeevne" han mener.
> A: drevet er diskette drevet.
Nå for søren, det havde jeg aldrig gættet!
> Var det bedre?
Nej