Problemer med Compaq Armada 1750
Fra : A.k.

Dato : 02-06-02 08:18

Jeg har en bærbar Compaq Armada1750 P II 400 mhz 10 gb. hd. 128 mb. ram.
Jeg var på nettet med den, det ringede på døren, og da jeg så var væk fra
den i 5 min. har min datter på 2½ været oppe at pille ved den, og da jeg så
kom tilbage, var skærmen sort, jeg tændte så igen som jeg plejer, men jeg
kan kun få den til at starte et diagnostic program, og selvom jeg trykker på
afslut dette program og genstart, kommer det igen næste gang jeg starter,
hvordan kommer jeg væk fra dette program, som ligger på en lille partion på
15 mb. Jeg har søgt en del på Compaq's site, men uden held til at finde
svaret, håber på at få hjælp.

A K.