Dell til rep.
Fra : Brian Bilenberg

Dato : 01-06-02 22:50

Nogen der har erfaring med at have Dell bærbare til rep.? - hvordan fungerer
det, jeg synes ikke rigtigt jeg kan finde info om det på deres hjemmeside.

Mvh. Brian

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 01-06-02 23:38

Brian Bilenberg skrev:

> Nogen der har erfaring med at have Dell bærbare til rep.? - hvordan fungerer
> det, jeg synes ikke rigtigt jeg kan finde info om det på deres hjemmeside.

Du ringer til dem, og de sender en mand ud til dig, og langt det meste
kan ordnes på stedet.
Dette er grunden til at vælge Dell - man skal ikke undvære maskinen.

--
Kenneth Olsen kenneth@olsen.dk http://www.kenneth.olsen.dk
Den danske Aldi direktør udtaler: "I mange af de etablerede

Fra : Peter T.

Dato : 02-06-02 07:45

"Brian Bilenberg" <brian@bilenberg.dk> wrote in

> Nogen der har erfaring med at have Dell bærbare til rep.? - hvordan
> fungerer det, jeg synes ikke rigtigt jeg kan finde info om det på
> deres hjemmeside.

Som Kenneth Olsen siger, skal du ringe til Dell og de stiller med en mand
ved din dør. Hos mig stod der en tekniker fra Unisys dagen efter mit
opkald, kun fordi jeg ikke havde tid til at modtage ham samme dag, som jeg
gjorde mit opkald. Det kalder jeg god og effektiv service. :)
Du skal huske at have dit enten Service Tag eller Express Service Code, som
sidder under din laptop, klar ved telefonen.

--
Mvh. Peter T.

Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>
Gør dig selv en tjeneste; spil Sudden Strike

Fra : Brian Bilenberg

Dato : 02-06-02 09:40

OK! - tak for hjælpen.

Mvh. Brian