Thermaltake kølere?
Fra : Thomas Antonsen

Dato : 01-06-02 21:40

Hej,

Er der nogle her, der ved hvor man kan købe Thermaltake CPU-kølere i
Dannevang. Jeg har kigget på EDB-priser, men forgæves.

VH Thomas Antonsen

Fra : Anders Schwartz

Dato : 01-06-02 21:41

"Thomas Antonsen" <baz@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Er der nogle her, der ved hvor man kan købe Thermaltake CPU-kølere i
> Dannevang. Jeg har kigget på EDB-priser, men forgæves.
shg.dk

--
Med venlig hilsen/Best regards

Anders Schwartz
anders@kittyscope.dk (fjern REMOVE i mailadresse)
http://www.kityscope.dk

Fra : Seth

Dato : 01-06-02 21:56

> [...]
>
> Er der nogle her, der ved hvor man kan købe Thermaltake CPU-kølere i
> Dannevang. Jeg har kigget på EDB-priser, men forgæves.

BJ Trading

Vh

Seth

Fra : Jackie

Dato : 02-06-02 00:10

"Thomas Antonsen" <baz@worldonline.dk> wrote in message
> Hej,
>
> Er der nogle her, der ved hvor man kan købe Thermaltake CPU-kølere i
> Dannevang. Jeg har kigget på EDB-priser, men forgæves.

Jeg tror at de fleste forhandlere ligger inde med Thermal Take CPU kølere...

ForsideHardwareKølereThermal Take Technology på edbpriser.dk giver da også
et umiddelbart godt overblik... ;)

Jackie

> VH Thomas Antonsen

begin 666 lag2-pil.gif
M1TE&.#EA#P`,`*(``````/___T1FB8JDOJ&WSN/K\O___P```"'Y! $```8`
M+ `````/``P```,C*+K<_C"^4H94) 1[A^;+((Y#MC%:J@8%0XY9*WER1%^"
$Z"0`.P``
`
end

Fra : Anders Schwartz

Dato : 02-06-02 00:43

Hvorfor var det lige vi skulle have den der vedhæftede gif fil med?

Fra : Klaus G.

Dato : 02-06-02 02:39

> Hvorfor var det lige vi skulle have den der vedhæftede gif fil med?
Fordi du skulle ha noget at brokke dig over...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

klaus_godt@hotmail.com

Fra : Anders Schwartz

Dato : 02-06-02 11:12

> Fordi du skulle ha noget at brokke dig over...
Jeps

--

newsgroup@kittyscope.dk
http://www.kityscope.dk

Fra : Anders Schwartz

Dato : 02-06-02 11:15

Forresten så fandst jeg et udmærket atomur til nettet, som jeg har uploaded
i dk.binaer, men jeg gjorde det nu i går og den er ikke kommet endnu... Den
er nok på vej

Fra : Thomas Antonsen

Dato : 02-06-02 07:54

Jeg havde søgt på Thermaltake - i et ord, jeg beklager, men tak for tippet.

/Thomas