"Sikring" af billeder
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 01-06-02 19:16

Hejsa!

Jeg har opdaget, at der er nogle der linker til nogle af mine billeder
fra andre websites.

Hvordan laver jeg et tjek (på referrer), så det ikke kan lade sig
gøre?

Jeg kører apache, og den skal jo indstilles til at lave noget halløj
med disse .gif/.jpg-filer, så de kan indeholde noget PHP der laver
tjekket.

Jeg havde tænkt, at jeg ville sende et andet billede afsted, når det
var andre sites der linkede til billederne.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Jonas Due Vesterhede~

Dato : 01-06-02 19:54

On Sat, 01 Jun 2002 20:16:03 +0200, Lasse Hedegaard wrote:
> [...]
>
> Jeg havde tænkt, at jeg ville sende et andet billede afsted, når det
> var andre sites der linkede til billederne.
Den her tråd fra dk.edb.system.unix kan måske hjælpe dig:
http://makeashorterlink.com/?G5DA259F

MVh. Jonas

--
"A conservative is a man who is too cowardly to fight and too fat to run."
-- Elbert Hubbard

Registered Linux user #198786 (http://counter.li.org)

Fra : Morten Winther

Dato : 01-06-02 22:33

"Jonas Due Vesterheden" <totalnirvana@mailme.dk> wrote in message

> Den her tråd fra dk.edb.system.unix kan måske hjælpe dig:
> http://makeashorterlink.com/?G5DA259F

Det var da godt at se at jeg skrev noget fornuftigt for et år siden ;-D

--
/ morten

http://megapixel.dk - dit fotoalbum på nettet! MegaPixel.dk bliver større
for hver dag der går. Lige netop nu er der gemt 3462 billeder som fylder i
alt 1763 mb. Der er i alt vist 22819 billeder.