3310 v. 5.47 som fryser
Fra : John

Dato : 01-06-02 13:06

Hejsa,

Jeg har låst en 3310 vers. 5.47 op med Rollis - det gik perfekt...

Af og til "fryser" telefonen dog imens den modtager en SMS eller imens man
er ved at skrive en - any clue why?

Clubblahblah abon.

Fra : Jesper Bækdahl

Dato : 01-06-02 13:44

Hej..

Det gør min også... det er dog en 3315 5.47, men det er sikkert samme
problem

Hilsen Jesper

Fra : Daniel Ekelund

Dato : 01-06-02 22:41

Har samme problem :(
men min søster´s gør det ikke så jeg ved ikke om det kun er ved CBB ?

Fra : John

Dato : 01-06-02 23:12

Er det mon 5.47 der er noget i vejen med - eller er det fordi de er blevet
låst op?

Er der ik nogen af guruerne herinde der kan hjælpe??

Mvh
John

Fra : spenkey

Dato : 07-06-02 14:21

Hej...
Jeg kan se at du har en partials til nokia 3310 v.5.47
Tænkte om du kunne sende den til mig!.. har ledt som en gal efter den :)
Min email adr. er Spenkey@hotmail.com

På forhånd tak!
/Kristian

http://www.kandu.dk/

Fra : Th Frydensberg

Dato : 03-06-02 12:52

ikke når du bruger knok

Fra : Ole Olsen

Dato : 03-06-02 13:25

Man kan da ikke flashe med rolis?... altså 5.47'eren... det understøtter den
ikke endnu

Brug Knok 22 til 5.47

Fra : John

Dato : 03-06-02 16:32

Hej - tak for svarene...

At fjerne SP Locken på en 5.47 går fint - kan bruge telefonen med alle
simkort - men 1/5 gange går det galt med at sende eller modtage SMS'er....

Har Knok 22 - men kender ikke at bruge den, kan den bruges efter den er
blevet unlocked med Rollis? - altså for at udbedre skaden med SMS - hvis
Rollis altså er skyld i det....?

Mvh
John

Fra : Søren Jørgensen

Dato : 03-06-02 20:28

Har låst en enkelt 5,47 op med Knot 22, og den har samme fejl.
Jeg tror at det er softwareversionen der er fejl i.

Mvh..Søren

Fra : ml20

Dato : 08-06-02 22:03

Jeg har prøvet begge programmer og har haft samme problem.

Når man har skrevet en hel sms og gerne vil slette en masse bogstaver
hurtigt efter hinanden, trykker man jo på tasten "C" gentagne gange.
Men når man gør dette (med 3310/3315 5.47) så er den meget langsom om
at reagere på at man har trykket på "C" tasten. Mange tryk på "C"
medfører nogle gange at alt man har skrevet forsvinder. Dog virker alt
dette upåklageligt når man slår ordbogen fra!

SMS'er fryser også af og til, så mobilen ikke engang kan slukkes uden
man tager batteriet ud!

ØV!

ML20

Fra : mach3

Dato : 07-08-02 08:14

Jeg har også samme sw (5.47) i min 3310 og kan også genkende det.
specielt er det ikke så fedt at hele beskeden slettes når man trykker på
c-tasten lidt for hurtigt når man vil slette enkelte ord. men man vænner
sig dog til det. eneste løsning er vel at få fat i en ældre sw! mon
dette er muligt og hvor? måske nokiastore i kbh kan finde den gamle sw
frem?5578)

http://www.kandu.dk/

Fra : Henrik C. Jørgensen

Dato : 19-09-02 07:06

hej !!!

jeg vil gerne hane min 3310 låst op !

Nogle der kan hjælpe mig ? skal lige siges at jeg bor i Sønderborg !!!

---

Fra : Kent

Dato : 19-09-02 10:45

Jep der er fejl i softwaren 5.47 opgrader den til en 5.57 så er du fri for
disse probz.
Fejlen ligger vist ved beskeder og opladning...
Send din mobil til mig og 100 kr. (+porto) så skal jeg nok fixe det...
Nogle 3310 med 5.47 virker faktisk meget godt, kun med små fejl..
Kent.
Mobil: 40 722 977

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 19-09-02 14:49

> Send din mobil til mig og 100 kr. (+porto) så skal jeg nok fixe det...

Eller smut ned på det lokale serviceværksted og få det ordnet hurtigt og
gratis.
Husk at medbringe garantibeviset.

For liste over service værksteder se mine tidligere indlæg eller søg på
http://groups.google.com

--
mvh Kasper Grevsen / Unlock Århus
Fjern store bogst. for at emaile.