MLM / Affiliate script søges !
Fra : CKH

Dato : 01-06-02 12:40

Hej NG !

Er der nogen af jer der har subj. ?

Jeg søger et gratis (open source) script, der b.la. kan styre et mlm
affiliate site, samt autogenere http sider...

Jeg har absolut intet ønske om at betale flere hundrede $ for et script jeg
ikke ved om virker til mit formål...

Derfor prøver jeg her igennem....

mvh

Christian

Fra : Erlend Klakegg Bergh~

Dato : 01-06-02 13:05

"CKH" <c_e@get2net.dk> skrev i melding
> [...]
> affiliate site, samt autogenere http sider...
>
> Jeg har absolut intet ønske om at betale flere hundrede $ for et script

Lag det selv.

--

Vennlig hilsen Erlend

erlendkb@online.no - ICQ: 42053660
http://www.kleggen.com/ - http://www.pizza.no/

Fra : Thomas G. Larsen

Dato : 02-06-02 19:19

Det var krafteddeme da en lam kommentar, når manden spør om hjælp!!!

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 03-06-02 11:27

Thomas G. Larsen wrote:
> Det var krafteddeme da en lam kommentar, når manden spør om hjælp!!!

Ok ok - og det der er så et mærkeligt forsøg på udbedring...

Det er sådan at vi er en del i gruppen som gerne _hjælper_ - hvis man er
interesseret i at gøre en indsats selv - men vi gider ikke spilde tid på
at producere scripts gratis og skulle hjælpe med at installere dem osv -
det tager vi løn for til daglig...

Jeg tror der er en vis opbakning til Erlends mail, man kan få hjælp, råd
og støtte gratis, vi kommer her for at udveksle sådant med ligemænd.

Det er derudover en god idé at spørge pænt og vise at man har gjort sit
for at klare sig på egen hånd - søge på nettet og kigge i manualen - så
man ikke spilder vores andres tid med noget banalt og letløst som der er
svaret på et par gange de sidste par uger...

Endelig er der suverænt bedre chancer for hjælp overholder netiketten
(http://www.usenet.dk) og fx skærer det væk som man ikke svarer på, samt
svarer under det man svarer på så folk kan se hvad de skal forholde ens
svar til...

Da dette er en vejledning og debat om gruppens brug er off-topic i
gruppen sætter jeg XFUT dk.admin hvor en eventuel debat om emnet kan
fortsættes

venligst

Jesper Brunholm

Fra : Erlend Klakegg Bergh~

Dato : 03-06-02 15:54

"Jesper Brunholm" <nospam@brunholm-scharff.dk> skrev i melding

[snip masse vetig]

Jeg fikk ikke opp Thomas sitt innlegg i min leser, så jeg fikk ikke svart
selv før Jesper svarte ...

Jeg må få si at man blir passe sur når folk regner med at man på news får
sydd puter under armene sine bare man ber om det. Det er et sted hvor man
får hjelp til å komme videre med det man jobber med når man møter problemer.

På sett og vis synes jeg det er greit at Jesper postet postingen sin, men i
utgangspunktet burde det være 100% unødvendig å poste den første postingen
også. Hvis de danske FAQ'ene ikke er så ulike de norske på dette området, så
er det bare til å lese der så forstår man hva som skal postes på en slik
gruppe og hvor mye hjelp du egentlig kan vente deg.

Etterhvert begynner jeg å lure på om det er rom for
no.it.programmering.php.avansert og
dk.edb.internet.webdesign.serverside.php.avansert slik at man de som sitter
på masse kunnskaper kan ha sin egen plass uten masse spørsmål som går igjen
om og om igjen. Det begynner å bli veldig mye de samme spørsmålene som går
om og om igjen, og diskusjoner går gjerne flere ganger ... Kanskje på tide å
ta et skritt videre ... Men nok om det nå siden det egentlig ikke har noe i
denne postingen å gjøre ... :)