Acer Extensa 390: Lydkortproblemer
Fra : BHR

Dato : 01-06-02 08:49

Efter at jeg har brugt den originale "System Utility Pack" og original win95
har jeg ikke fået installeret lydkort og grafikkort.
Grafikkortet har jeg ikke problemer med efterfølgende at installere fra en
driver der ligger på "System Utility Pack", men lydkortet kan jeg ikke få
til at fungere. Der ligger også en driver på "System Utility Pack" til
audio, og selvom jeg under kontrolpanel - installation af hardware - prøver
at installere et eller andet Yamaha-program virker det ikke?

Er der een der kan hjælpe???