Tastatur på Thinkpad A31 driller....
Fra : Carsten Tygesen

Dato : 01-06-02 06:58

Hej Allesammen......

Jeg har et træls problem, som jeg meget gerne vil have hjælp til:

Tasterne J,K,L,M,U,I,O,P er ud over de respektive bogstaler også mærket med
numeriske tegn (1,2,3,4,5,6, og 0) og i øjeblikket kan den KUN skrive de
numeriske
tegn altså 1,2 .... med ovennævnte taster.

Er der nogen der ved hjor dan man får den tilbage til NORMALT
tastatur-lauout??? Jeg kan nemlig ikke
finde det nogen steder i de sparsomme manualer?

Med venlig hilsen og på forhånd TAK!

Carsten Tygesen
carsten@tygesen-net.dk

Fra : Kim Søvsø Pedersen

Dato : 01-06-02 17:44

> Er der nogen der ved hjor dan man får den tilbage til NORMALT
> tastatur-lauout??? Jeg kan nemlig ikke
> finde det nogen steder i de sparsomme manualer?

FN, nederst til venstre + numlock, der sidder et eller andet sted øverst til
højre på tastaturet (sammen med en anden tast..)

Kim