Vedr. Soltek SL-75KAV
Fra : Preben Pedersen

Dato : 01-06-02 06:20

Hej jeg har sådan et bundkort i rev E5 så jeg kan ikke køre XP processor.
men mit spm er om jeg kan køre en Athlon 1333 mhz. altså med 266 fsb på
dette bundkort. Jeg er i tvivl men den kan godt køre 133 mhz på bussen..
Er det i det hele taget stabilt.
Preben

Fra : Mogens

Dato : 01-06-02 09:53

On Sat, 1 Jun 2002 07:20:09 +0200, "Preben Pedersen"
<preben-r@worldonline.dk> wrote:

> [...]
>men mit spm er om jeg kan køre en Athlon 1333 mhz. altså med 266 fsb på
>dette bundkort. Jeg er i tvivl men den kan godt køre 133 mhz på bussen..

Hej

Du kan godt bruge en Athlon 1333 MHz. De 266 Mhz er internt i CPU'en,
så den skal stadig kun "snakke" 133 MHz med FSB'en.

Jeg har selv et SL-75KAV bundbrædt, bare med en 1200@1400 MHz Athlon
som også kører 266/133 MHz

mvh Mogens