'Downloadcache' til ASP?
Fra : Kim Noer

Dato : 09-02-01 12:47

Davsen..

Nogen der kender nogle komponenter/scripts mv. der kan får min IIS5 til at
hente filer ned som 'autohent' hos TDC/ download cache hos WOL?

--
CPU stuff : http://www.tech-report.com/cpu
"I'll connect the dots for you: cheap MHz + dumb public = profit" -Paul

Fra : Ghashûl

Dato : 09-02-01 19:58

On Fri, 09 Feb 2001 11:47:29 GMT, "Kim Noer" <kn@nospam.dk> wrote:

>Davsen..
>
>Nogen der kender nogle komponenter/scripts mv. der kan får min IIS5 til at
>hente filer ned som 'autohent' hos TDC/ download cache hos WOL?

Jeg fik lige en ide.

Installer Getright på maskinen og installer den mailplugin der findes
til (udgivet af samme firma så den kan også findes på
www.getright.com)

Når nogen så requester en fil kan du bruge JMail eller lign. til at
skrive en e-mail med de rette kommandoer til Getright Mail som så vil
hente det.

Så skal du eksempelvis bare huske at indstille Getright til at
automatisk downloade i den rigtige mappe (velsagtens
c:\inetpub\wwwroot\autohent eller lign.)

Det kan med 99.9% garanti gøres nemmere, jeg kender bare ikke metoden
;)

--
Regards Sir Ghashûl, Knight of The alt.Roundtable <><
ICQ: 7223629

We ain't done till this battle has been fought and won
The victory, how sweet it be, is already ours
Holding the stars, is the man that carries my scars
Always the same, I wear his name with no shame
Here in this Battle Cry, we will never die
-P.O.D. - Tribal

Fra : Kim Noer

Dato : 10-02-01 17:46

"Ghashûl" <ghashul@ghashul.dk> wrote in message

> Det kan med 99.9% garanti gøres nemmere, jeg kender bare ikke metoden
> ;)

Men din ide er slet ikke så dum :) jeg har skam kiggeluret lidt på getmail
thingy, og så småt ved at få ordnet det med email. Ellers kunne en løsning
være wget.