termostatstyret blæser
Fra : Jimme

Dato : 31-05-02 21:46

hvis jeg ønsker en termostatstyret blæser, hvor skal jeg så løbe dem og hvad
skal jeg gå efter. Skal helst være så lydløs som muligt.

Fra : Ziggiman

Dato : 01-06-02 20:10

Jeg har ikke undersøgt om de laver termostatstyrede blæsere, men i alt
fald ville jeg i dit sted undersøge om Papst laver den slags. De er
noget nær det bedste man kan investere i når det gælder blæsere. De
koster også en del mere end Noname - men de er det hele værd. Husker
jeg ikke helt forkert så kan du få en separat termostatstyring så du
ikke behøver at vælge en blæser der har den feature.

Jeg har gode erfaringer med www.shg.dk , www.extremehardware.dk og
www.mm-data.dk

/Michael