Udskriv breve via asp
Fra : windkin

Dato : 31-05-02 20:36

Kan asp (og hvoedan) hente et brevhoved og skrive det ud på en
printer, sammen med en tekst man får ind med en form.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Terje

Dato : 31-05-02 21:34

http://www.aspfaq.com/show.asp?id=2055

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 01-06-02 10:06

Terje wrote in news:ad8mno$vgvv7$1@ID-88092.news.dfncis.de:

> http://www.aspfaq.com/show.asp?id=2055

Tænkte du længe over det oprindelige indlæg før du postede denne URL ?

Det kunne jo være, at det der mentes var printeren ved siden af web-
serveren ... dette kan jo godt lade sig gøre [1]. Det kunne jo også være,
at det var klientens printer det blev hentydet til. Dette kan ikke lade
sig gøre ved serverside ASP, men jo sagtens med klientside ASP [2]. Så
hører det godt nok ikke til i denne gruppe, men det kan jo godt lade sig
gøre.

[1] Spørg mig ikke hvordan ...
[2] Fra www.asp101.com:
An Active Server Page itself is simply a text file script with
the extension .asp containing HTML, client- and server-side
script.
[3] Og ja, jeg har bevidst fundet en formulering på hvad ASP er, der
understøtter mit argument :)

Måske brugeren fra terranova.dk kan uddybe det lidt ?

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk