Hvor mage RAM (bundkort)
Fra : [8800]Me

Dato : 31-05-02 17:56

Hvordan finder jeg ud af hvor mage RAM mir bundkort kan køre med? ASUS med 2
RAM porte, begge fyldt med 256 SD-RAM - Hvordan finder jeg ud om den kan
klare 2 x 512 SD-RAM?

--
/me
No lame SIGNATURER

Remove -NoSpam- from e-mail

Fra : [8800]Me

Dato : 31-05-02 17:58

Nu vi er ved RAM + Bundkort! Hvordan finder jeg ud af hvilke RAM-typer mit
bundkort kan bruge? Jeg har læst et sted at de ofte kan tage 2 forskellige
Typer!

--
/me
No lame SIGNATURER

Remove -NoSpam- from e-mail

Fra : Martin S.

Dato : 31-05-02 18:01

"[8800]Me" <real@-NoSpam-sleepy.dk> skrev i en meddelelse
> Nu vi er ved RAM + Bundkort! Hvordan finder jeg ud af hvilke RAM-typer mit
> bundkort kan bruge? Jeg har læst et sted at de ofte kan tage 2 forskellige
> Typer!

Det ville nok hjælpe lidt hvis du kan oplyse om bundkort - model og type..

Fra : Lasse Thomassen

Dato : 31-05-02 18:12

Jeg kan ikke sige andet end at jeg synes du skal prøve at kikke på
producentens webside.

/Lasse

Fra : Henning

Dato : 31-05-02 18:02

On Fri, 31 May 2002 18:55:58 +0200, "[8800]Me"
<real@-NoSpam-sleepy.dk> wrote:

>Hvordan finder jeg ud af hvor mage RAM mir bundkort kan køre med? ASUS med 2
>RAM porte, begge fyldt med 256 SD-RAM - Hvordan finder jeg ud om den kan
>klare 2 x 512 SD-RAM?

Manualen eller nettet - www.asus.com.tw eller
Husk at oplyse modelnummer samt biosversion!

Henning
hsb@FJERNESimage.dk