Hurra svar fra Jeanneau men øhhhh ?
Fra : @ndersson

Dato : 31-05-02 17:12

Hej alle.

Jeg har været rundt på nettet for at finde en "handicap" tid til min
Jeanneau Flirt Quillard og fandt desværre ikke noget jeg kunne bruge. Derfor
skrev jeg til Jeanneau i Frankrig men forstår ikke svaret.. Er der en pro
her i gruppen der forstår følgende:

Dear sir,

We acknowledge receipt of your mail.

The rating for the boat is different for each country. For exemple, the
Flirt in france have this ratinf: 4

We are entirely at your disposal for further details.

Best regards

Customers Department

Pænt og høfligt men hvad betyder ratinf: 4 ????????

Hilsen

Andy

En Jeanneau ejer fra Brøndby Havn

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 31-05-02 17:16

Tihi... din fax blev vist hurtigt og elegant lirret retur fra Frankring...
mon det kunne være en stave fejl og betyde Rating 4 ? mit bedste bud....

Fra : Claus Frørup

Dato : 31-05-02 18:14

Isang tao pinangalanan @ndersson nagsulat :

>Hej alle.
klip

>Pænt og høfligt men hvad betyder ratinf: 4 ????????

Det er flot at de svarer dig.
Ratinf er garanteret en sdøvefugl

--
Venlig hilsen, Claus
Når du svarer på et af mine indlæg, behøver du ikke citere hele smøren.

Fra : @ndersson

Dato : 31-05-02 19:28

klip> klip

> Det er flot at de svarer dig.
> Ratinf er garanteret en sdøvefugl

sdøvefugl
????????????????????????????????????????

Hilsen

Andy

Fra : Claus Frørup

Dato : 31-05-02 20:12

Isang tao pinangalanan @ndersson nagsulat :

>klip> klip

>sdøvefugl
>????????????????????????????????????????

Ja, det er en sjælden fugl der engang i mellem dukker op i dasdaburet

Fra : @ndersson

Dato : 31-05-02 22:13

klip

> Ja, det er en sjælden fugl der engang i mellem dukker op i dasdaburet

klip
Den kender jeg godt..den bliver også kaldt UHUHUHUHUHHHHHHHHHHU Fugl. Den
har nogle utrolige stor nødder og når den lander på det kolde vand siger den
UUUUUUUUUUUUUUUUHU..

Hilsen

Andy

Fra : Aksel