Hornfisk
Fra : Bräuner

Dato : 31-05-02 14:45

Hej NG.
Da jeg må betegnes som ren amatør mht. havfiskeri lyder mine spørgsmål:
Er honrfiske sæsonen slut, eller er der stadig chancer for gevinst ?
Er der et sted i københavnsområdet hvor der er gode chancer ?
Jeg er blevet fortalt at mange tager til Helsingør, er der nogen der har
erfaring derfra ?
På forhånd tak.
Jesper

Fra : Søren

Dato : 31-05-02 15:30

On Fri, 31 May 2002 15:45:03 +0200, "Bräuner"
<jesperbrauner@mail.tele.dk> wrote:

>Hej NG.
Hej Jesper

>Da jeg må betegnes som ren amatør mht. havfiskeri lyder mine spørgsmål:
>Er honrfiske sæsonen slut, eller er der stadig chancer for gevinst ?
Det skulle jeg mene

>Er der et sted i københavnsområdet hvor der er gode chancer ?
Ja da, prøv evt. Nordhavnen, Brøndby havn, Sluseholmen i Sydhavnen

>På forhånd tak.

Velbekomme, og knæk og bræk

Søren

Nørrrrrrrrebro

Fra : Karsten Hammer Hanse~

Dato : 31-05-02 18:58

Søren <Sidewind@get2net.dk> wrote in message

> Hej Jesper

> Det skulle jeg mene

> Ja da, prøv evt. Nordhavnen, Brøndby havn, Sluseholmen i Sydhavnen

Lynetten på Refshaleøen kan også nævnes som et godt sted.

K.

Fra : D-Fly

Dato : 01-06-02 15:28

"Karsten Hammer Hansen" <elektrosport@hotmail.com> wrote in

> Søren <Sidewind@get2net.dk> wrote in message

> Lynetten på Refshaleøen kan også nævnes som et godt sted.
>

> K.

dragør er osse vældigt godt i år, både til mole fiskeri og waders
ny lystbåde havn og den gamle færgehavn ,

sydstranden til waders

har fanget Rigtig mange den sidste måneds tid begge steder..

men tror de er så småt på retur , ellers er det til august igen de er
villige..

silde stykker og boble blåd har været helt uhyggeligt storfangende i
havnene...

--
MvH

Fra : Karsten Hammer Hanse~

Dato : 03-06-02 06:58

D-Fly <d_fly_dk@hotmail.dk> wrote in message

> men tror de er så småt på retur , ellers er det til august igen de er
> villige..

Nu hvor hornfiskene er ved at trække sig, hvor/hvad fisker man så i Kbh.
området?.. Er det de samme steder og efter flade, ørred og torsk.. eller
hvad gør man nu?

Når makrellerne kommer, er de til at fange fra land nogle steder eller
foregår hele dette fiskeri udelukkende fra båd?

Fra : D-Fly

Dato : 06-06-02 17:20

> [...]
>>

> Nu hvor hornfiskene er ved at trække sig, hvor/hvad fisker man så i Kbh.
> området?.. Er det de samme steder og efter flade, ørred og torsk.. eller

Dragør er ok til de flade og torsk , har da osse taget nogle ørreder..
rundt om det gamle fort er der nok et par hundrede rimter man kan fange ..