Ron Thomson's hjemmeside
Fra : Flyfish.dk

Dato : 31-05-02 14:25

Goddag er der nogle der ligger inde med et link til Ron Thomson 's
hjemmeside ??
jeg ståer og skal ind og vudere et køb af en flydering af mærket Ron Thomson
..
hvis der er nogle der har erfaring med flyderinge af mærket Ron Thomson
eller andre er jeg meget interasseret i at høre heromkring.

Hilsen Lars W.Hammer
www.flyfish.dk

Fra : Martin Nystrup Rasmu~

Dato : 31-05-02 14:32

"Flyfish.dk" <flyfish@mail.dk> wrote in message
> Goddag er der nogle der ligger inde med et link til Ron Thomson 's
> hjemmeside ??

Hvis du vil finde noget om RT, skal du nok søge på "Svendsen Sport" fx. via
Google. - RT er pure dansk.

Mvh.

--
Martin Nystrup Rasmussen
Læs om havets dyre- og planteliv på http://home19.inet.tele.dk/livetihavet/

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 02-06-02 06:03

"Martin Nystrup Rasmussen" <martinnr@mail.dk> skrev

"RT er pure dansk."

Er du sikker på det? Jeg har købt en RT stang i Holland.

Knæk&Bræk

Jan Bang Jensby

Fra : Martin Nystrup Rasmu~

Dato : 02-06-02 11:03

"Jan Bang Jensby" <jensby@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> "Martin Nystrup Rasmussen" <martinnr@mail.dk> skrev
>
> "RT er pure dansk."
>
> Er du sikker på det? Jeg har købt en RT stang i Holland.

RT sælges også i udlandet. Men ja, det er Svendsen Sports eget mærket -
stænger o.a. laves i Østen. Deres "fluemærke" hedder forresten Scierra og
har altså heller ikke en sk** med amerikansk grej at gøre. Ren
forbrugervildledning...

Mvh.

Martin

Fra : Brian C

Dato : 02-06-02 16:35

hvordan er kvaliteten på scierra produkterne, jeg må indrømme, jeg har for
det meste kun hørt dårligt om RT

jeg ved de har lavet en "kopi" af Geoff Anderson vadejakke

mvh. Brian

Fra : Martin Nystrup Rasmu~

Dato : 02-06-02 17:13

"Brian C" <remove-this.conradsen@paradis.tdcadsl.dk> wrote in message
> hvordan er kvaliteten på scierra produkterne, jeg må indrømme, jeg har for
> det meste kun hørt dårligt om RT
>
> jeg ved de har lavet en "kopi" af Geoff Anderson vadejakke
>
> mvh. Brian

I tiden efter Scierra's lancering, var der vist generelt problemer med deres
beklædning. De har oppet sig sidenhen.

Deres nye fluestænger har jeg ikke selv haft i hænderne, men de er sikkert
okay til de priser. Verdensmesteren i længdekast med eenhåndsfluestang -
waliseren Hywel Morgan - er åbenbart manden bag programmet.

Om RT er dårligt? Tja, det er billigt grej lavet i Østen, men det fanger
sikkert ikke færre fisk sammenlignet med dyrt, amerikansk highend grej. Jeg
kender een, som lige har oplevet, at hans Thomas & Thomas fluestang til
6500-7000 kr. knækkede under et "prøveudløb". Vedkommende havde bundet
forfanget til en kammerat, som så skulle løbe derudad for at give en
fornemmelse af et udløb fra en storlaks. Kammeraten kom ikke langt, før
stangspidsen knækkede. ;D

Mvh.

Fra : Ole Mose

Dato : 31-05-02 17:24

Mht. flyderingen, så er jeg selv (den lykkelige) ejer af deres V form. Det
er en fin model, med en god stor ventil.
Så den går du ikke fejl af.

Mvh

Ole

Fra : Flyfish.dk

Dato : 31-05-02 18:41

er der nogle specielle ting man skal lægge mærke til før man køber en flyde
ring som er meget vigtig ?
Tidliger i denn streng er den en der nævner en god´stor ventil, er det
specielt godt eller hvad.

Ps. Svendsen Sport hjemmeside er under opbygning men jeg er næsten sikker på
at jeg engang har været inde på RT's hjemmeside

Fra : Ole Mose

Dato : 31-05-02 22:03

> [...]
flyde
> ring som er meget vigtig ?
> Tidliger i denn streng er den en der nævner en god´stor ventil, er det
Det gode ved en stor ventil er, at ringen hurtigt kan fyldes og tømmes i
forbindelse med transport til og fra fiskevandet.
Min gamle ring havde en meget tynd ventil, hvilket bevirkede at det tg min.
15 min. at tømme eller fylde ringen.
Den store ventil bevirker at ringen (med den rette punmpe)kan fyldes på ca.
2 min.

Mvh

Ole

www.fisketips.dk Dialog krydret med konkurence.