Dyrenes beskyttelse
Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 09-02-01 11:50

Hejsa jeg fik i går nyhedsbrev fra Dyrenes Beskyttelse .... hvor der bl.a
blev nævnt lidt om hvad der skulle ske med de 26 collier der var blevet
misrøgtet på "Fyn" ... har intet hørt om dette ..... er der noget her i
gruppen der kan fortælle mig hvad sagen egentlig drejer sig om!!
MVH Anne-Marie

Fra : Nina El Falaki

Dato : 09-02-01 12:35

Jeg tror det var TV3's nyheder i går, Der var et lille interwiev med hende
og hendes nabo.

Hendes Nabo havde anmeldt hende for vanrøgt, for hunde der gøede konstant
kunne ikke have det godt. Hundene gik i en standbygning og iflg naboen (tror
jeg) kom de aldrig ud.

Damen der ejede dem, hævdede de bare snakkede sammen, at de havde det godt
og hun ville i hvert fald ikke skille sig af med en eneste hund frivilligt.

--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats

Fra : Kosmonauten

Dato : 09-02-01 17:29

Hej Anne-Marie,
den dame som har disse Collier er flere gange blevet meldt til Dyrenes
Beskyttelse.
Hun har en gang fået fjernet Collier pga. hvad dyrlægen mente var
"vantrivsel og misrøgt", de rendte rundt i 10cm møg osv osv.
Hun har bla. resideret i Julland ;c) og andre steder.

I den nuværende sag ligger der vist også et tvist imellem lejer og udlejer
om antallet af hunde, hvor udlejer og nabo holder sig til at der kun må være
4.

Den pågældne "dame" føler sig forfulgt af foreningen Husdyrs Vel el. noget i
den stil.

Med Nethilsen og godbid til "kamphundene".
Martin & Laika

Fra : x Vuf x

Dato : 09-02-01 20:27

Fri, 9 Feb 2001 11:50:09 +0100, Anne-Marie Prange Madsen wrote:

> [...]
>misrøgtet på "Fyn" ... har intet hørt om dette ..... er der noget her i
>gruppen der kan fortælle mig hvad sagen egentlig drejer sig om!!

Det drejer sig om 19 collier, og hun bor på Langeland!

Jeg fatter bare ikke, hvor hun har alle de hunde fra.
De er blevet fjernet én gang før. Da boede hun s.v.j.v.
i nærheden af Ringe.

--
Mvh Sonja sonpet@***image.dk fjern de 3 ***
http://home.worldonline.dk/~sonpet/

Fra : Nina

Dato : 09-02-01 21:04

er der nogle der ved hvor hundene bliver bragt hen? og hvad der skal ske med
dem?

--
Hilsen Nina
DK. Tender Tribes

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 10-02-01 00:19

Nina <NOSPAMnina@knus.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:h3Yg6.1011$%Y2.4092556301@news.euroconnect.net...
> er der nogle der ved hvor hundene bliver bragt hen? og hvad der skal ske
med
> dem?

Iflg. det nyhedsbrev jeg fik fra Dyrenes beskyttelse havner de på dyrenes
beskyttelsesinternat i
Fredericia .. hos Lola ... sender lige link til nyhedsbrevet ... så du selv
kan gå ind og se.... Jeg fik min Wupperhund fra dette sted i marts sidste år

Læs pressemeddelelsen "Hjælp til vanrøgtede collier på Fyn"
http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/dyrenes.nsf/WebHeadlines/34ECDE64EB299B7B8
02569EC004B5E9F?OpenDocument

MVH Anne-Marie

--