Grej til Det gule rev
Fra : Carsten Christophers~

Dato : 31-05-02 10:24

Jeg skal på min første tur til det gule rev i næste uge, og er i den
forbindelse interesseret i nogle gode tips omkring endegrej og agn i det
hele taget.Stang hjul og line er ok.

Fra : Lars Aagaard

Dato : 31-05-02 23:02

Hej Carsten

www.123nu.dk ligger der en del atikler om havfiskeri,
bl.a. nedenstående "Takler til det gule rev"
http://www.123nu.dk/lystfiskeri/artikler2.asp?placering=artikler&menu=Læsestof&Id=63&kategori=Havfiskeri

Med venlig hilsen
Lars Aagaard

Fra : Per Gylling

Dato : 06-06-02 12:36

> Jeg skal på min første tur til det gule rev i næste uge, og er i den
> forbindelse interesseret i nogle gode tips omkring endegrej og agn i det
> hele taget.Stang hjul og line er ok.

Hej

På Sportsfiskeri på opasia, kan du læse flere artikler om agn og grejvalg til Det gule rev
http://sportsfiskeri.opasia.dk

Venlig Hilsen
Per

Fra : Henrik L.

Dato : 06-06-02 17:02

Kunne du komme linket lidt nærmere . istedet for en generel reklame for
opasia....

mvh
Henrik Lerfeldt

Fra : Kaj Pedersen

Dato : 06-06-02 20:44

Prøv dette

http://www.bonito.dk/

http://www.ms-mille.dk/frame.html

http://www.ms-thailand.dk/Start.htm

http://www.rosita.dk/

De har alle støre eller mindre indslag om grej til turen
( husk lige at komme med en raport når du kommer hjem)
Hilsen Kaj