Udbydere i Polen og Tyskland
Fra : Flemming Rømer

Dato : 30-05-02 23:43

Jeg skal på ferie i Polen og Tyskland senere på sommeren, der nogen af jer der kan anbefala nogen lokale numre jeg kan ringe til i disse lande (via min mobil og barbære), og skriv lige om jeg skal oprette mig hjemmefra eller om de har standardt "gæste" brugernavn og koder.

Med venlig hilsen

Flemming Rømer

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 31-05-02 00:31

Fri, 31 May 2002 00:43:18 +0200, skrev "Flemming Rømer"
<flr@flemmingromer.dk>:

>Jeg skal p=E5 ferie i Polen og Tyskland senere p=E5 sommeren, der nogen =
>af jer der kan anbefala nogen lokale numre jeg kan ringe til i disse =
>lande (via min mobil og barb=E6re), og skriv lige om jeg skal oprette =
>mig hjemmefra eller om de har standardt "g=E6ste" brugernavn og koder.

Jeg kan desværre ikke hælpe dig med dit problem,, men jeg vil
blot gerne bede dig om at lade være med at bruge Quoted
Printable, da en del newsreadere ikke forstår det og ser dine
indlæg som det citerede og OE-brugere kan ikke citere din indlæg
korrekt med > foran.

Du kan se de optimale indstillinger på
<http://kommunalbastards.org/oe/tegnsaet.html>

Tak.

Fra : Jesper Krogsgaard

Dato : 31-05-02 07:58

"Flemming Rømer" <flr@flemmingromer.dk> wrote in message
[...]

Såfremt du skal ringe op med mobil og det er en mobil med et dansk
abonnement, så vil det sandsynligvis være billigst at ringe op til din
danske udbyder. Jeg mener at priserne for en dansk mobil fra udlandet til
danmark er billigere end lokalt i det udenlandske land, da samtalerne roamer
over Danmark.

Udbydere i de to lande kan jeg desværre ike rigtigt hjælpe dig med.

/Jesper

Fra : Ivar Madsen

Dato : 31-05-02 17:23

Du må mene omigen.

FUT dk.teknik.telefoni.mobil

--
news.milli.dk er nu åben for RO på tcp120,
det vil snart blive muligt at poste

Fra : Jesper Krogsgaard

Dato : 02-06-02 13:01

"Ivar Madsen" <news-12-04-02@milli.dk> wrote in message
> Du må mene omigen.

Ja, du har ret - tjekkede lige priserne og det er væsentligt billigere at
ringe nationalt i Polen end at ringe til Danmark. I stand corrected :)

Mht. at finde udbydere i Polen og Tyskland, så vil det i længden nok være
den billigste løsning, men er der blot tale om enkelte opkald, hvor du ikke
gider at gøre for meget ud af det, så kan du evt. overveje at anvende GRIC
dial (Hvis du er TDC Internet kunde).
( http://internet.opasia.dk/article.php?id=35928&dogtag=op_support )

Det koster 1,15 i minutet udover telefontaksten, så det er nok ikke den
billigste løsning - til gengæld kan du koble på internettet til lokal
telefontakst (plus kr. 1,15) stort set overalt i verden.

/Jesper
Som i denne forbindelse kun repræsenterer sig selv

Fra : Thomas B. Maxe

Dato : 31-05-02 10:12

"Flemming Rømer" skrev:
[...]

Tjoh. Hvis du skal være i Polen i længere tid, så kunne du jo prøve at
tage en snak med dem her:
http://www.tdcinternet.pl

Med venlig hilsen

Thomas B. Maxe
(som i denne forbindelse langtfra er objektiv i sine anbefalinger)